Внутрішня комунікація, тобто спілкування членів команди між собою, забезпечує узгодженість дій із цілями організації й надає працівникам необхідні інструменти та ресурси для ефективного виконання завдань. Крім того, внутрішня комунікація зміцнює корпоративну культуру, підкріплює цінності компанії та сприяє прозорості, пише Chanty.
Дивіться також Емоційний брендинг: як бізнесу зміцнити зв'язок з клієнтами
Бізнес 24 спільно зі Škoda розповідає, як вибудувати спілкування в команді, аби зберегти важливих фахівців, та чому бізнес-комуніція важлива.
Чому внутрішня комунікація важлива для бізнесу?
Зараз бізнесу важливо розвивати систему зв'язків, яка дозволить оперативно виявляти і розв'язувати проблеми, транслювати своє бачення та ставити цілі команді, швидко ухвалювати й реалізовувати рішення.
Перед керівниками постає вибір, як саме будувати комунікацію. Вони мають вирішити, чи це будуть дружні стосунки або ж чітка субординація. Правильної відповіді немає.
Насправді кожна компанія обирає те, що найбільше відповідає корпоративним цінностям, і вже фокусується на цьому.
- Якщо в пріоритеті будуть чіткість, суворість та тотальний контроль – це може посилити фокус на результат та робочі акценти.
- Так і навпаки, якщо компанія бере курс на комфорт, відкритість і легку атмосферу, – дружні відносини можуть стимулювати успіх.
Модель комунікації в компанії надзвичайно важлива / фото Pexels
Внутрішня комунікація формує бачення та цілі внутрішньої структури компанії – зокрема, відносини між HR-відділами та працівниками. Вона є критично важливою для бізнесу, оскільки дозволяє:
- посилювати взаємини: продуктивна внутрішня комунікація покращує взаємодію між сторонами, адже кожна з них краще розуміє очікування й цілі іншої;
- встановлювати правила: компанія не зможе впровадити регламенти без ефективної комунікації – співробітники просто не зрозуміють потреб та очікувань компанії;
- надихати на інновації: якісна комунікація – це потужний мотиватор, який заохочує працівників ділитися конструктивними думками і новими ідеями;
- запобігати конфліктам: коли спілкування є здоровим, працівники відкрито обговорюють проблеми й занепокоєння, що дозволяє запобігти конфліктам на робочому місці;
- підвищувати моральний дух працівників: командний дух надзвичайно важливий, а комунікація – це основа, яка допомагає створити продуктивне робоче середовище;
- забезпечувати єдність: ефективна внутрішня комунікація об’єднує всіх навколо спільних цілей і прагнень компанії.
Внутрішня комунікація допомагає налагодити зв'язки між працівниками / фото Pexels
Як покращити комунікацію в команді?
Підтримувати комунікацію в команді потрібно на різних етапах – від приходу нових працівників до компанії та їхньої адаптації до комунікації в кризові моменти. Є певні поради, які допоможуть зробити комунікацію ефективною.
- Встановлення KPI
Ключові показники ефективності (KPI) допомагають вимірювати прогрес. Наприклад, ми можемо визначити, скільки нових клієнтів ми хочемо залучити протягом місяця або яких результатів хочемо досягти в проєкті. Після визначення цих показників, ми зможемо відстежувати наші досягнення і коригувати свої дії.
- Встановлення спільної мети
Без чітких спільних цілей буде важко досягти успіху. Тому важливо з самого початку домовитися про те, чого ми хочемо досягти.
- Щотижневі зустрічі
Можна збиратись з командою щотижня, щоб обговорити, як йдуть справи. Це можуть бути короткі зустрічі, де кожен розповість про свої досягнення та проблеми. Наприклад, якщо щотижня обговорювати проєкти, це допоможе тримати все під контролем.
- Звіти про прогрес
Регулярне звітування допомагає залишатися на одній хвилі. Це можуть бути короткі звіти або презентації, де можна показати, що зробили за тиждень.
- Підтримка відкритого діалогу
Важливо вільно обмінюватися думками та ідеями. Не треба боятись. Завжди потрібно підтримувати відкритий діалог, і це допоможе швидше розв'язувати проблеми і знаходити нові ідеї.
- Заохочення команди
Мотивація команди є ключовим фактором успіху. Заохочення може бути як фінансовим, так і нематеріальним.
- Визнання досягнень
Визнання досягнень команди допомагає підвищити моральний дух. Якщо публічно подякували колезі за внесок – це буде мотивувати їх працювати ще краще.
Працівників потрібно регулярно мотивувати / фото Pexels
Škoda Karoq – ваш партнер для ефективного бізнесу
Налагоджена комунікація допоможе зберегти в команді фахівців та змотивувати їх для більш ефективного виконання завдань. Лише правильна модель спілкування та впевненість лідера зможе допомогти у виконанні цілей.
Škoda Karoq – це впевненість всюди, куди б не вів шлях, завдяки наступним якостям:
- сучасний дизайн – оновлений сучасний вигляд, LED-оптика у стандарті, аеродинамічні диски та спойлер для кращої ефективності;
- функціональність салону – екоматеріали, підсвічування, зручні сидіння з опцією пам’яті, цифрова панель 10,25" та бездротове підключення смартфона;
- універсальність – просторий салон і місткий багажник, "Simply Clever" рішення для щоденного використання;
- продуктивність та економія – ефективні двигуни, економна витрата палива, опція повного приводу та режими Off-Road;
- безпека та надійність – сучасні системи захисту та асистенти водіння, зокрема контроль тиску в шинах, системи допомоги при старті на схилі.
Škoda Karoq отримав найвищий рейтинг п'ять зірок за безпеку в краш-тестах Euro NCAP.





