Стартап ZujuGP має на меті стимулювати комунікацію та комерцію у світовій спільноті чотирьох мільярдів шанувальників футболу.

Зверніть увагу Персоналізований маркетинг: Київстар запрошує на безкоштовний вебінар

  • На спеціальній платформі вони зможуть дивитися ігри в прямому ефірі, купувати товари, спілкуватися з гравцями та робити ставки.
  • Стартап також має на меті полегшити власникам клубів, агентам та скаутам пошук та розвиток талановитих гравців.
  • Крім того, буде доступною цифрова футбольна академія, яка пропонуватиме спеціальне тренування.

Бета-тестування платформи планують розпочати вже в першій половині наступного року. Вона буде оснащена штучним інтелектом та захищена технологією блокчейн. Ліми називають її футбольним всесвітом.

Кріштіану Роналду разом з Пітером Лімом
Кріштіану Роналду разом з Пітером Лімом / Фото Catherine Ong Associates

Роналду, у якого 356 мільйонів шанувальників в інстаграмі 95 мільйонів фоловерів у твітері, з'явився в рекламі ZujuGP. Там він перетворюється на китайського воїна. Його зміна масок для обличчя сигналізує про зміну обличчя футболу, коли аудиторія змінюється, доходи коливаються та цифровізація руйнують галузь, стверджують у компанії.

Схід і Захід можна нарешті з'єднати, що робить мене ще щасливішим,
– написав Роналду.

Ліми вважають Азію наступним майданчиком для футболу. Регіон є домом для 60% населення світу, а його кількість шанувальників, яка зростає, представляє величезний ринок для європейських ігор та продуктів.