Наступного року популярні стрімінгові платформи інвестують у нові фільми, серіали і телешоу загалом близько 115 мільярдів доларів. Величезні витрати заплановані на тлі побоювань, що у 2022 році буде складніше залучати нових клієнтів після стрімкого зростання, раніше спричиненого пандемією.
Читайте також Як організувати промокампанію на раз-два-три: легко, швидко, влучно
Новий рік, новий контент, нові витрати
Більшість компаній прогнозують, що їхні стрімінгові сервіси у 2022 році стануть збитковими. З урахуванням прав на спортивні трансляції, сумарні витрати становитимуть близько 140 мільярдів доларів.
Шляху назад немає. Єдиний спосіб конкурувати – витрачати дедалі більше грошей на преміальний контент,
– зазначає аналітик компанії Moffett Nathanson Майкл Натансон.
За оцінками Morgan Stanley, інвестиції Disney у стрімінговий контент у 2022 році зростуть на 35 – 40%. Очікується, що витрати компанії на всі нові фільми та телешоу перетнуть позначку у 23 мільярди доларів.
Якщо врахувати права Disney на спортивні трансляції, витрати й поготів зростуть до 33 мільярдів доларів, що на 32% більше, ніж загальні витрати на контент у 2021, і на 65% більше, ніж у 2020 році.
Цікаво Як змінилась вартість найбільших компаній світу у 2021 році: промовиста інфографіка
Netflix, своєю чергою, планує витратити на новий контент понад 17 мільярдів доларів наступного року. Сума є на 25% більшою, ніж у 2021, і на 57% більше, ніж у 2020 році. При цьому компанія хоче залишитись прибутковою.
Якщо Netflix вдасться досягнути поставлених цілей, це стане переломним етапом для компанії,
– вважає аналітик ринку ЗМІ компанії CFRA Туна Амобі.
До слова, експерти зазначають, що в останні місяці 2021 року перехід традиційних компаній від звичайного телебачення до стрімінгових трансляцій суттєво знизив потенційні показники прибутковості.
Історія компанії Netflix: дивіться відео