Постійні інновації вимагають швидкого навчання. У такій реальності саме soft skills допомагають не загубитися серед процесів і залишитися стійкими навіть у непередбачуваних ситуаціях, пише robota.ua.
Дивіться також Секрети комунікації: як покращити спілкування в команді
Бізнес 24 спільно зі Škoda розповідає, які навички для бізнесу матимуть найбільший попит в найближчі 5 – 10 років і як роботодавці змінюватимуть свої правила.
Які soft skills будуть найбільш важливі в бізнесі?
Щоб упевнено дивитися в майбутнє, вже сьогодні варто розвивати навички, які стануть надійною опорою для професійного зростання.
- Критичне мислення
Критичне мислення повертається до переліку важливих навичок, без яких складно відокремлювати важливе від другорядного, бачити причинно-наслідкові зв’язки й не піддаватися тиску.
- Креативність
Креативність дозволяє людям залишатися на крок попереду. Це здатність мислити ширше за алгоритми і створювати оригінальні рішення там, де стандартних уже недостатньо.
- Резидентність та адаптивність
У сучасних умовах ключовим є вміння зберегти спокій, внутрішній баланс і діяти з "холодною головою" навіть у період невизначеності. Поруч із цими особливостями цінності набуває адаптивність – здатність швидко реагувати на нові умови.
Soft skills уже зараз стають більш важливими / фото Pexels
- Лідерство та соціальний вплив
У найближчому майбутньому більше значення матиме не формальна посада, а здатність людини надихати інших власними діями. Лідерство проявляється у, здавалося б, простих кроках: коли хтось бере на себе ініціативу, підтримує колегу чи пропонує рішення там, де інші вагаються. Такі дії формують довіру, яка стає основою спільного руху вперед.
- Комунікація
Важливо відповідально ставитися до власних слів і справді чути співрозмовника. Такий підхід допоможе не лише уникнути конфліктів, а й сформувати довіру та міцні зв'язки у команді.
- Цікавість і безперервне навчання
У період, коли все постійно змінюється, знання можуть втрачати актуальність, а будь-яка зупинка призводить до відставання від тих, хто рухається вперед.
Що в майбутньому змінять роботодавці?
За даними дослідження WEF, щоб підлаштуватися під нові тенденції ринку праці в наступні 5 – 10 років, роботодавці готові на трансформації.
- Підвищення кваліфікації. Роботодавці називають прогалини в навичках найбільшою перешкодою для трансформації бізнесу, тому планують приділяти першочергову увагу підвищенню кваліфікації своїх працівників.
- Автоматизація робочих процесів. Найчастіше цю стратегію вибирають роботодавці з країн з високим рівнем доходу – 77%. У той час як лише 57% країн з доходом нижче середнього планують автоматизовувати процеси наступні п’ять років.
- Зміни складу персоналу. 70% опитаних роботодавців планують найняти фахівців з новими актуальними навичками. А також перевести працівників з посад, що скорочуються, на посади, які з'являються всередині компанії.
- Турбота про співробітників. Щоб утримати та залучити нові таланти роботодавці планують підтримувати здоров’я та добробут своїх працівників. Мовиться про страхування, пенсійне забезпечення, надання житла та освіти.
- Підвищення зарплати. Більш ніж половина респондентів очікують у найближчі 5 – 10 років зростання частки свого доходу, що виділяється на зарплату. Її підвищення визначили як пріоритет 50% усіх опитаних роботодавців.
- Гнучкість. У найближчі п’ять років роботодавці планують давати більше можливостей для віддаленої роботи, зокрема тим працівникам, які перебувають за кордоном. А також вони планують підтримувати співробітників, які доглядають за хворими.
- Фінансування. Понад 50% опитаних роботодавців зазначили, що готові фінансувати перекваліфікацію та підвищення кваліфікації своїх працівників.
- Розмаїття, рівність та інклюзія. Роботодавці приділяють цим стратегіям дедалі більше уваги, щоб збільшити доступність для своїх працівників. 83% опитаних роботодавців впровадили заходи щодо різноманітності, рівності та інклюзивності, що на 67% більше, ніж у 2023 році.
- Наймання на базі досвіду і навичок. Роботодавці планують дедалі більше відходити від оцінювання кандидатів за їхнім дипломом чи освітнім ступенем та орієнтуватися на навички. Нині найпоширенішим для відбору кандидатів є їхній досвід роботи.
Роботодавці будуть змушені підлаштовуватися, аби не втратити таланти / фото Pexels
Škoda Superb – найкраще для сучасного й майбутнього
Нові правила для бізнесу формуються завдяки процесу цифровізації, зміні світогляду людей. З цієї ж причини змінюються потреби бізнесу, що спонукають обирати сучасні ефективні засоби для розв'язання проблем, разом з цим потрібно шукати баланс.
Škoda Superb – те саме сучасне рішення і збалансований вибір для тих, хто цінує практичність та комфорт:
- стильний дизайн – сучасний, елегантний вигляд флагманської моделі;
- максимальний комфорт – дуже просторий салон, преміальні сидіння, тризонний клімат-контроль;
- передові технології – великий дисплей, інтелектуальні асистенти водія, зручні цифрові сервіси;
- безпека – до 10 подушок безпеки, сучасні системи допомоги, eCall;
- ефективні двигуни – бензинові, дизельні та гібридні варіанти з хорошою економічністю;
- практичність – один із найбільших багажників серед інших моделей, багато місця в салоні.
Škoda Superb поєднує в собі найважливіші якості / фото Škoda
Škoda Superb поєднує елегантність та розкіш, завдяки чому стає ідеальним рішенням навіть за умови зміни правил.





