Постійні інновації вимагають швидкого навчання. У такій реальності саме soft skills допомагають не загубитися серед процесів і залишитися стійкими навіть у непередбачуваних ситуаціях, пише robota.ua.

Дивіться також Секрети комунікації: як покращити спілкування в команді

Бізнес 24 спільно зі Škoda розповідає, які навички для бізнесу матимуть найбільший попит в найближчі 5 – 10 років і як роботодавці змінюватимуть свої правила.

Які soft skills будуть найбільш важливі в бізнесі?

Щоб упевнено дивитися в майбутнє, вже сьогодні варто розвивати навички, які стануть надійною опорою для професійного зростання.

  • Критичне мислення

Критичне мислення повертається до переліку важливих навичок, без яких складно відокремлювати важливе від другорядного, бачити причинно-наслідкові зв’язки й не піддаватися тиску.

  • Креативність

Креативність дозволяє людям залишатися на крок попереду. Це здатність мислити ширше за алгоритми і створювати оригінальні рішення там, де стандартних уже недостатньо.

  • Резидентність та адаптивність

У сучасних умовах ключовим є вміння зберегти спокій, внутрішній баланс і діяти з "холодною головою" навіть у період невизначеності. Поруч із цими особливостями цінності набуває адаптивність – здатність швидко реагувати на нові умови.

Soft skills уже зараз стають більш важливими / фото Pexels

  • Лідерство та соціальний вплив

У найближчому майбутньому більше значення матиме не формальна посада, а здатність людини надихати інших власними діями. Лідерство проявляється у, здавалося б, простих кроках: коли хтось бере на себе ініціативу, підтримує колегу чи пропонує рішення там, де інші вагаються. Такі дії формують довіру, яка стає основою спільного руху вперед.

  • Комунікація

Важливо відповідально ставитися до власних слів і справді чути співрозмовника. Такий підхід допоможе не лише уникнути конфліктів, а й сформувати довіру та міцні зв'язки у команді.

  • Цікавість і безперервне навчання

У період, коли все постійно змінюється, знання можуть втрачати актуальність, а будь-яка зупинка призводить до відставання від тих, хто рухається вперед.

Що в майбутньому змінять роботодавці?

За даними дослідження WEF, щоб підлаштуватися під нові тенденції ринку праці в наступні 5 – 10 років, роботодавці готові на трансформації.

  1. Підвищення кваліфікації. Роботодавці називають прогалини в навичках найбільшою перешкодою для трансформації бізнесу, тому планують приділяти першочергову увагу підвищенню кваліфікації своїх працівників.
  2. Автоматизація робочих процесів. Найчастіше цю стратегію вибирають роботодавці з країн з високим рівнем доходу – 77%. У той час як лише 57% країн з доходом нижче середнього планують автоматизовувати процеси наступні п’ять років.
  3. Зміни складу персоналу. 70% опитаних роботодавців планують найняти фахівців з новими актуальними навичками. А також перевести працівників з посад, що скорочуються, на посади, які з'являються всередині компанії.
  4. Турбота про співробітників. Щоб утримати та залучити нові таланти роботодавці планують підтримувати здоров’я та добробут своїх працівників. Мовиться про страхування, пенсійне забезпечення, надання житла та освіти.
  5. Підвищення зарплати. Більш ніж половина респондентів очікують у найближчі 5 – 10 років зростання частки свого доходу, що виділяється на зарплату. Її підвищення визначили як пріоритет 50% усіх опитаних роботодавців.
  6. Гнучкість. У найближчі п’ять років роботодавці планують давати більше можливостей для віддаленої роботи, зокрема тим працівникам, які перебувають за кордоном. А також вони планують підтримувати співробітників, які доглядають за хворими.
  7. Фінансування. Понад 50% опитаних роботодавців зазначили, що готові фінансувати перекваліфікацію та підвищення кваліфікації своїх працівників.
  8. Розмаїття, рівність та інклюзія. Роботодавці приділяють цим стратегіям дедалі більше уваги, щоб збільшити доступність для своїх працівників. 83% опитаних роботодавців впровадили заходи щодо різноманітності, рівності та інклюзивності, що на 67% більше, ніж у 2023 році.
  9. Наймання на базі досвіду і навичок. Роботодавці планують дедалі більше відходити від оцінювання кандидатів за їхнім дипломом чи освітнім ступенем та орієнтуватися на навички. Нині найпоширенішим для відбору кандидатів є їхній досвід роботи.

Роботодавці будуть змушені підлаштовуватися, аби не втратити таланти / фото Pexels

Škoda Superb – найкраще для сучасного й майбутнього

Нові правила для бізнесу формуються завдяки процесу цифровізації, зміні світогляду людей. З цієї ж причини змінюються потреби бізнесу, що спонукають обирати сучасні ефективні засоби для розв'язання проблем, разом з цим потрібно шукати баланс.

Škoda Superb – те саме сучасне рішення і збалансований вибір для тих, хто цінує практичність та комфорт:

  • стильний дизайн – сучасний, елегантний вигляд флагманської моделі;
  • максимальний комфорт – дуже просторий салон, преміальні сидіння, тризонний клімат-контроль;
  • передові технології – великий дисплей, інтелектуальні асистенти водія, зручні цифрові сервіси;
  • безпека – до 10 подушок безпеки, сучасні системи допомоги, eCall;
  • ефективні двигуни – бензинові, дизельні та гібридні варіанти з хорошою економічністю;
  • практичність – один із найбільших багажників серед інших моделей, багато місця в салоні.

Škoda Superb поєднує в собі найважливіші якості / фото Škoda

Škoda Superb поєднує елегантність та розкіш, завдяки чому стає ідеальним рішенням навіть за умови зміни правил.