Сильна корпоративна культура – важливий елемент сучасної компанії, повідомляє 24 Канал. Вона дозволяє створити атмосферу креативу, взаємопідтримки та прагнення більшого, завдяки чому вигоду отримає як бізнес, так і самі працівники.
Читайте також Непомітний, але визначальний фактор: чому підприємцям необхідно розвивати емоційний інтелект
Разом зі Škoda розповідаємо про принципи, які дозволяють збудувати культуру компанії, в якій хочеться працювати та розвиватися.
Цінності мають значення
Найперше потрібно сформувати цінності, які не просто відображатимуть глобальну політику компанії, а й об'єднають увесь персонал. Вони повинні стати фундаментом для прийняття рішень та робочої поведінки на усіх рівнях.
Цінності компанії та працівників повинні синхронізуватися / Фото Pexels
На жаль, багато бізнесів нехтують цим етапом та просто хочуть, аби "люди робили свою роботу". Така позиція навряд чи сприятиме створенню "сімейної атмосфери", і потоку кадрів просто не уникнути.
Лідери, а не керівники
Лідерство – це ключовий аспект у формуванні стійкої корпоративної культури. Лідери повинні втілювати цінності, які вони підтримують, і послідовно демонструвати їх своїми діями та рішеннями.
Лідери – важлива частина корпоративної культури / Фото Pexels
Вони повинні не просто контролювати виконання поставлених завдань, а сприяти ініціативності "з низу догори", аби кожен у компанії відчував свій внесок у загальну справу та бачив можливості для розвитку. Це в корені відрізняється від традиційних стилів управління, які не будуть ефективними при побудові надихаючої корпоративної культури.
Прозорість комунікації
Інтриги, недомовки та секрети краще залишити для політичних гравців. Якщо хочете будувати компанію, відхід з якої працівники навіть не розглядають, подібним явищам просто немає місця.
Прозора комунікація сприяє злагодженості та розвитку / Фото Pexels
Заохочуйте відкриті та прозорі канали спілкування. Давайте чесний зворотний зв'язок для кожного працівника без переходу на особистості, а з акцентом на можливості, які він може для себе відкрити при зростанні. Також навчіться збирати чесний фідбек від команд та швидко реагуйте на критику активними діями. Коли співробітники відчувають, що їх чують і цінують, вони вважатимуть компанію "своєю" та докладатимуть більше зусиль для її зростання.
Успіх треба винагороджувати
Визнання заслуг – це те, що подобається кожному працівнику, незалежно від рівня його позиції чи специфіки бізнесу. Відповідно, керівнику потрібно створити систему, в якій вдалі дії та рішення повинні негайно помічатися та винагороджуватися.
Визнання – одна з головних складових лояльності персоналу / Фото Pexels
Це дозволить не лише мотивувати персонал на нові звершення, а й сприятиме розвитку здорової конкуренції. Це "комбо" часто дає результат, який перевершує навіть найсміливіші очікування.
Баланс та послідовність
Усі прогресивні лідери сходяться на тому, що максимально ефективними команди можуть бути лише тоді, коли між роботою та особистим життям працівників є баланс. Можна пропонувати гнучкий графік роботи, заохочувати оздоровчі програми й ініціативи, чи робити інші кроки у цьому напрямку. Головний меседж корпоративної культури повинен стверджувати, що перепрацювання – це погано.
Ефективна робота неможлива без відпочинку / Фото Pexels
Також не варто забувати про послідовність. Усі пункти корпоративної культури повинні бути узгодженими та виконуватися на всіх рівнях, інакше про довіру та авторитет можна буде лише мріяти.
Турбуючись про інших – не слід забувати про себе
Власний автомобіль – це спосіб покращити ефективність. Зокрема наявність машини допомагає встигати всюди, що вкрай позитивно впливає на бізнес.
Також важливо, щоб автомобіль був не просто комфортним, але й не завдавав зайвих клопотів. Безумовно, у кожному класі є свій лідер. Серед легкових автомобілів С-класу – це Škoda Octavia, кожне покоління якого стає "Автомобілем року" в Україні.
І підстав для цього є багато. Перш за все, можна згадати про те, що Octavia ще з першого свого покоління зберігає характеристики, які виділяють українці:
- величезний багажник у версії ліфтбек (а існує ще універсал з назвою Combi);
- неймовірна надійність та витривалість;
- гарне оснащення при доступній вартості;
- а ще – Octavia зберігає високу ціну при перепродажу у будь-якому віці.
Škoda Octavia – комфорт та можливості / Фото Škoda
Остання генерація Škoda Octavia включає до свого арсеналу всі вищеперелічені переваги. Тож ця автівка – прекрасний вибір як для власних потреб, так і для бізнесу. Але це ще далеко не все! У сучасних автівках Octavia доступні опції, які до цього були лише в автомобілях вищих класів. Серед них:
- вибір режимів руху;
- бездротове підключення телефону;
- різноколірна підсвітка в салоні;
- матричні LED-фари з автоматичним дальнім світлом;
- тризонна система кондиціювання з сенсором вологості;
- скло з термозахистом й підігрівом;
- динамічні покажчики поворотів та багато іншого.
Усі ці зручності абсолютно реально додати під час вибору комплектації Škoda Octavia за допомогою конфігуратора, а це означає, що не доведеться переплачувати за зайві "пакетні" опції.