Еммет Скотт і Чад Еванс створили Community Dental Partners і Smile Magic Dentistry and Braces з новим підходом до пацієнтів.
Цікаво Понад 80% хочуть відкрити свій бізнес: як українці пояснюють своє прагнення
Успіх двох друзів полягає у поєднанні найкращих якостей обидвох:
- Еммет Скотт – бізнесмен, який знає як управляти персоналом та будувати надійний бізнес.
- Чад Еванс – стоматолог, який краще за будь-якого бізнесмена знає, що потрібно пацієнтам і якою вони хочуть бачити сучасну стоматологію.
Історія успіху
Як чоловіки стали друзями
Чад Еванс і Еммет Скотт росли разом. Їхні батьки були шкільними друзями, а самі вони почали дружити ще з 2 років.
У дев'ять років я переїхав і сказав: "Не хвилюйся, приятелю. Якось я повернусь". І приблизно 10 років тому ми знову зустрілися. Доктор Еванс простягнув руку і сказав: "Я збираюся відкрити свою першу стоматологічну практику, і я б дуже хотів отримати допомогу",
– пригадує Еммет Скотт.
Еммет Скотт і Чад Еванс / Smile Magic Dentistry and Braces
Як вони знайшли підхід до дітей
Еванс та Скотт одразу вирішили, що в центрі їхнього бізнесу буде пацієнт. Але ж як його зацікавити та виділитися на ринку?
В обидвох є діти: в Еванса семеро, а у Скотта – п'ятеро. Тож знайти відповідь було не так вже й важко. Це Діснейленд.
Традиційно мами затягують дітей, що плачуть, до стоматологічного кабінету, а я хотіла протилежного. Я хотів, щоб мамам довелося витягувати своїх дітей із стоматологічного кабінету, бо вони не хотіли йти,
– розповідає доктор Еванс.
Як заохочують дітей:
- Діти стають частиною діснеївських історій;
- Вони отримують "золоті" монетки за те, що пройшли рентген;
- Під час процедури їх називають принцесами та принцами.
- А по завершенню їх коронують і присуджують титул короля чи королеви посмішки;
- Кабінети оформленні в стилі мультфільмів, які до того ж транслюють по телевізору.
Як приймають маленьких пацієнтів у стоматологічній клініці Smile Magic Dentistry and Braces
Що Еванс і Скотт радять підприємцям
Щоб побудувати успішний бізнес, потрібно добре розуміти потреби свого клієнта. Ставити себе на його місце. Лише пропонуючи те, що хоче клієнт, можна "влучити у яблучко" і займатися бізнесом, який приносить радість та гроші.