Цифрові рішення і безконтактні сервіси стають нормою. Більше цінується досвід, емоції та локальна продукція.
Дивіться також Як планувати великі проєкти і залишатися гнучкими: секрети адаптивності в бізнесі
Ба більше, покупець вже не шукає просто товар – він очікує від брендів гнучкості, прозорості та емоційного зв'язку. Про головні зміни у запитах, звичках і цінностях, розповідає 24 Канал спільно з Škoda.
Що цінують споживачі наразі?
Нові цінності вимагають нових пропозицій. Щоб вижити в такій конкурентній реальності, компаніям потрібно уважно вивчати нові споживчі тренди.
Персоналізація та гнучкість
- Мультиканальність. Споживач хоче купувати онлайн, в офлайні та через соціальні мережі одним кліком.
- Кастомізація. Від побутової хімії до автомобілів – важливо налаштувати продукт під власний стиль життя.
- Підписки й сервіси. Гнучкі тарифи замінюють разові покупки.
Сучасні споживачі потребують сучасних підходів / Фото Unsplash
Екологічність і соціальна відповідальність
15% компаній не декларують власний вплив на довкілля. Решта активно декларують скорочення вуглецю. Це про відповідальність та свідомість. Близько 70% споживачів перевіряють походження сировини.
Важливою у цьому контексті є і підтримка громад. Зокрема, соціальні ініціативи – наразі не просто бонуси, а умова співпраці з брендом.
Будьте соціально відповідальним бізнесом / Фото Unsplash
Цифрові сервіси й зручність
- Безконтактні платежі. Інтернет-банкінг і мобільні гаманці – головні інструменти.
- Штучний інтелект у підтримці. Чат-боти й голосові помічники відповідають миттєво.
- AR/VR-комерція. Примірка меблів онлайн та тест-драйв авто в доповненій реальності стають атрибутом преміум-сервісу.
Досвід та емоції
Водночас варто розуміти, що попри змінність, потреба в емоційній залученості залишається. Люди готові платити за майстер-класи, фестивалі та гастротури більше, ніж за матеріальні речі.
Важливі також краудсорсингові спільноти, як от форум-інвестиції, спільні покупки по підписці.
І звісно, сторітелінг. Уже багато сказано про те, що бренди, які розповідають історії своєї культури, відкрито демонструють "внутрішню кухню", проблеми, успіхи – здобувають довіру споживача та створюють лояльність. Тому ігноруючи цю потребу, ви лише сповільнюєте розвиток вашого бізнесу.
Особистий бренд теж важливий для сучасного споживача / Фото Unsplash
Безпека на дорозі – теж важливий пункт у цьому списку. Сімейні позашляховики із системами ADAS (асистенти водія) – справжній "мастхев" у 2025-му.
Škoda Kodiaq – надійний партнер для нового споживача
У світі, де цінується гнучкість, безпека та екологічність, Škoda Kodiaq випереджає очікування сучасних сімей і підприємців. 7 сидінь із модульними кріслами – відмінний вибір для великої компанії або доставки невеликих вантажів.
Економічні двигуни з технологією mild-hybrid знижують вуглецевий слід і економлять пальне. Advanced ADAS забезпечують максимально комфортний та безпечний рух.
Інтеграція смартфона та голосові помічники створюють справжню цифрову екосистему на колесах.
Škoda Kodiaq – це не просто автомобіль, а комплексне рішення для тих, хто шукає індивідуальні можливості, екологічну відповідальність та найвищий рівень комфорту.





