Цифрові рішення і безконтактні сервіси стають нормою. Більше цінується досвід, емоції та локальна продукція.

Дивіться також Як планувати великі проєкти і залишатися гнучкими: секрети адаптивності в бізнесі

Ба більше, покупець вже не шукає просто товар – він очікує від брендів гнучкості, прозорості та емоційного зв'язку. Про головні зміни у запитах, звичках і цінностях, розповідає 24 Канал спільно з Škoda.

Що цінують споживачі наразі?

Нові цінності вимагають нових пропозицій. Щоб вижити в такій конкурентній реальності, компаніям потрібно уважно вивчати нові споживчі тренди.

Персоналізація та гнучкість

  • Мультиканальність. Споживач хоче купувати онлайн, в офлайні та через соціальні мережі одним кліком.
  • Кастомізація. Від побутової хімії до автомобілів – важливо налаштувати продукт під власний стиль життя.
  • Підписки й сервіси. Гнучкі тарифи замінюють разові покупки.

Сучасні споживачі потребують сучасних підходів / Фото Unsplash

Екологічність і соціальна відповідальність

15% компаній не декларують власний вплив на довкілля. Решта активно декларують скорочення вуглецю. Це про відповідальність та свідомість. Близько 70% споживачів перевіряють походження сировини.

Важливою у цьому контексті є і підтримка громад. Зокрема, соціальні ініціативи – наразі не просто бонуси, а умова співпраці з брендом.

Будьте соціально відповідальним бізнесом / Фото Unsplash

Цифрові сервіси й зручність

  • Безконтактні платежі. Інтернет-банкінг і мобільні гаманці – головні інструменти.
  • Штучний інтелект у підтримці. Чат-боти й голосові помічники відповідають миттєво.
  • AR/VR-комерція. Примірка меблів онлайн та тест-драйв авто в доповненій реальності стають атрибутом преміум-сервісу.

Досвід та емоції

Водночас варто розуміти, що попри змінність, потреба в емоційній залученості залишається. Люди готові платити за майстер-класи, фестивалі та гастротури більше, ніж за матеріальні речі.

Важливі також краудсорсингові спільноти, як от форум-інвестиції, спільні покупки по підписці.

І звісно, сторітелінг. Уже багато сказано про те, що бренди, які розповідають історії своєї культури, відкрито демонструють "внутрішню кухню", проблеми, успіхи – здобувають довіру споживача та створюють лояльність. Тому ігноруючи цю потребу, ви лише сповільнюєте розвиток вашого бізнесу.

Особистий бренд теж важливий для сучасного споживача / Фото Unsplash

Безпека на дорозі – теж важливий пункт у цьому списку. Сімейні позашляховики із системами ADAS (асистенти водія) – справжній "мастхев" у 2025-му.

Škoda Kodiaq – надійний партнер для нового споживача

У світі, де цінується гнучкість, безпека та екологічність, Škoda Kodiaq випереджає очікування сучасних сімей і підприємців. 7 сидінь із модульними кріслами – відмінний вибір для великої компанії або доставки невеликих вантажів.

Економічні двигуни з технологією mild-hybrid знижують вуглецевий слід і економлять пальне. Advanced ADAS забезпечують максимально комфортний та безпечний рух.

Інтеграція смартфона та голосові помічники створюють справжню цифрову екосистему на колесах.

Škoda Kodiaq це не просто автомобіль, а комплексне рішення для тих, хто шукає індивідуальні можливості, екологічну відповідальність та найвищий рівень комфорту.