Що змінилось?
Як повідомила Державна податкова служба, відповідно до оновленого законодавства, бізнес, який здійснює продаж вказаної продукції, повинен дотримуватись певного мінімального рівня доходу або нарахованої заробітної плати, передає 24 Канал.
Дивіться також Топ-10 найпопулярніших вакансій в Україні: кого шукають найбільше
Чому уряд вимагає підвищення зарплат
Ці нововведення є частиною ширшої урядової політики, спрямованої на легалізацію ринку праці, зменшення "тіньових" доходів та підвищення соціальної захищеності працівників. Мінімальні стандарти щодо доходів або зарплат мають підтвердити, що бізнес реально функціонує, а не просто використовує ліцензії формально.
Згідно з роз'ясненням ДПС, для збереження ліцензії з 1 жовтня мають виконуватись такі вимоги:
Не менше 1,5 мінімальних зарплат – якщо:
- торговельна точка розташована за межами адміністративних центрів областей, Києва та Севастополя, на відстані не менше ніж 50 кілометрів від них;
- має торгову площу до 500 метрів квадратних.
Не менше 2 мінімальних зарплат – для решти суб'єктів господарювання, які не відповідають вказаним умовам.
Важливо! У випадку, якщо бізнес або ФОП не дотримаються цих норм, ліцензія буде анульована.
Хто в зоні ризику: малі магазини та ФОПи
Особливу увагу до нових вимог мають звернути ФОПи без найманих працівників і малі магазини, які працюють у містах. Саме вони найчастіше декларують мінімальні витрати й можуть опинитись у зоні ризику. Для таких підприємців підвищення зарплатного рівня може стати викликом у плануванні витрат.
Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…
Довідково. З 1 січня 2025 року в Україні діє новий порядок ліцензування торгівлі пальним, алкогольними напоями, тютюновими виробами та рідинами для електронних сигарет. Зокрема, для роздрібної торгівлі плата за ліцензії відбувається щоквартально рівними частинами, тоді як для оптової – щорічно.
Що цьому передувало і чому впроваджують зміни?
Уряд затвердив порядок маркування алкоголь і тютюнових виробів з використанням електронних марок у вигляді DataMatrix коду з 1 січня 2026 року.
Уряд очікує, що нові правила сприятимуть збільшенню прозорості бізнесу, зростанню надходжень до бюджету та посиленню контролю над обігом акцизних товарів.
Такі зміни мають також знизити частку фіктивних компаній, які використовували ліцензії без реальної комерційної діяльності або приховували доходи.


