"Жителі Нью-Йорка заслуговують більшого. Вони самі в змозі приймати рішення про те, які напої їм купувати", — йдеться в заяві Coca-Cola.
Компанія відзначає, що на пляшках і банках з її продукцією є інформація про кількість калорій, які містяться в напої.
Представники McDonald's також заявили, що "проблеми в галузі охорони здоров'я не можна ефективно вирішувати за допомогою настільки вузької і помилкової заборони".
Різкій критиці піддала пропозицію мера і Асоціація продавців напоїв Нью-Йорка. За їхніми словами, влада має шукати інші способи боротьби з ожирінням, які будуть дійсно ефективними, і припинити чинити тиск на виробників і продавців безалкогольних напоїв.
На думку Майкла Блумберга, надмірне вживання газованої води є однією з основних причин того, що в Нью-Йорку більше половини дорослих людей і близько 40 % школярів страждають від ожиріння або надлишкової ваги. Як зазначив градоначальник, більше 30 проц жителів мегаполісу випивають принаймні один солодкий напій щодня.
Нова заборона поширюватиметься на ресторани, кінотеатри, спортивні арени і навіть вуличні прилавки. Продаж напоїв у ємностях, розмір яких перевищує 16 унцій / 0,47 літра буде заборонений. Штраф за порушення цих норм складе 200 доларів. Під заборону не потраплять дієтичні газовані напої, а також фруктові соки, молочні і алкогольні напої. На магазини та супермаркети правило поширюватися не буде.
Пропозиція Майкла Блумберга надійде на розгляд Управління охорони здоров'я Нью-Йорка 12 червня. Якщо нові правила вступлять в силу, а це може статися вже в березні 2013 року — Нью-Йорк стане першим містом США, де буде введено подібне обмеження. Тим часом, прихильники ініціативи розраховують, що вона швидко пошириться по всій країні.