Щоб усі питання вирішувалися швидко й адресно, Дніпропетровська ОДА завдяки волонтерам з "IT-Рух Днiпро", розробила черговий мобільний додаток E-contact. Сучасний інтерфейс, простий у використанні, для активних і небайдужих людей. Про переваги нового мобільного додатку розповів керівник регіону Валентин Резніченко.
"ХХІ століття — час IT-технологій. Це швидко і зручно. Разом з волонтерами з IT-Рух Днiпро ми розробили черговий мобільний додаток E-contact. Він фіксує все, що ви хочете змінити. І направляє службам, які за це відповідають", — підкреслив Валентин Резніченко.
Алгоритм дій простий. Спочатку з Google Play безкоштовно завантажуєте додаток в мобільний телефон. Реєструєтеся. Фотографуєте проблему, додаєте невеличкий коментар і відправляєте.
Всі заявки зберігаються в обліковому записі. Перевірити їх виконання можна онлайн. На інтерактивній карті програми відображаються всі звернення.
Додаток працює в тестовому режимі. Кожен може взяти участь у його тестуванні. Достатньо лише перейти за посиланням.
Волонтери з "IT рух Дніпро" обіцяють — невдовзі з'явиться iOS версія.
Звернутися до обласної влади можна кількома способами. Зателефонувати на гарячу лінію контакт-центру за номером 0-800-505-600. Щотижня на неї надходить близько 900 дзвінків. Заявку також можна подати на сайті e-contact.dp.gov.ua. З початку року туди звернулося близько 8 тисяч жителів регіону.