Про це повідомила прес-служба компанії.
Конкурс розпочали 8 червня. Відтоді до "Агентства розвитку Дніпра" надійшла 51 робота. Всі розроблені логотипи – абсолютно оригінальні роботи творчих жителів міста.
"Ми вважали і вважаємо, що саме містяни, які живуть, працюють, переймаються проблемами нашого міста, мають першочергове право визначитися щодо концептуальної ідеї бренду м. Дніпро та його логотипу", – зазначив директор підприємства Володимир Панченко.
Читайте також: Парубій розповів, коли перейменують Дніпропетровську та Кіровоградську області
Відомо, що у фінал конкурсу вийшли три роботи, за які всі бажаючі зможуть проголосувати з 10 до 19 липня на офіційному сайті "Агентства розвитку Дніпра". Під час визначення переможця враховуватимуться також бали оргкомітету. Окрім цього, автора обраного логотипа міста нагородять відзнакою та 40 тисячами гривень.
Роботи трьох фіналістів конкурсу.