Збір конструкції для рухливої гри тривав кілька днів. У нагоді стали пластикові труби, дерев'яні рейки та, навіть, механізм від іграшкової машинки. Щоб яйця падали автоматично, винахіднику довелось попрацювати навіть програмістом.

“Там стоїть контролер, який запускає яйця в хаотичному порядку. Там можна регулювати швидкість, як в справжній грі, при чому в оригінальній грі 2 швидкості, а в мене 9”, - каже винахідник Ігор Кочет.

Якщо ви програєте, ризикуєте не лише залишитися без інвентарю, а й зіпсувати зовнішній вигляд. Щоправда, людей, які наважились на участь в дійстві, це не лякає. Сергій Шишкін свого часу переграв в "Електроніку" усіх друзів. Тепер вирішив відчути все наживо.

“Здається, що все достатньо просто, вовку не потрібно напружуватися, один рух пальцем і все готово – а тут ціла купа справжньої інтерактивності. Приходиться бігати. При чому у вовка ситуація елементарна, в нього корзина, можна ловити яйця поступово. В реальному житті так не вийде ніколи, тому що наступне яйце буде бити попереднє”, - каже учасник дійства Сергій Шишкін.

Участь в грі можна брати, як самостійно, так і командою. По завершенню - гравців частують яєшнею. Винахідник саме мізкує, як удосконалити конструкцію, аби розбиті яйця відразу падали на сковорідку.