Дороги в Україні не будують, а добудовують за попередниками, – експерт
В Укравтодорі анонсували, що до 1 травня на найбільш проблемних ділянках траси міжнародного значення Київ – Одеса буде здійснено аварійний ремонт та забезпечено проїзд.
Про це розповів в ефірі 24 Каналу заступник головного редактора "РБК-Україна" Сергій Грішин.
Читайте також: В Укравтодорі хочуть повністю змінити підхід до ремонту доріг
"З того, що наболіло – дороги в Києві. Вони відверто жахливі. Я нещодавно їздив на СТО по ходовій, не буду озвучувати цифри, які віддав за ремонт. Багато людей в Україні перестають їздити в гості до родичів, подорожувати країною, бо це просто шлях до нищення своєї машини," – наголосив журналіст.
За його словами, проїхавшись з Дніпра до Нікополя – жити не хочеться, і їздити також. Споживачам все одно, які дороги ремонтував Укравтодор, а які Київавтодор – їх цікавить результат.
"Варшавська траса хороша, попри те, що її побудували ще 10 років тому. В Чорнобилі також непогана дорога. Одеську ж трасу будують вже 15 років і результати не вражають. Найгірші траси в Україні – південні, адже там їх найбільше розбивають фури. Тут знову тягнеться ланцюг. Найперше, що відбувається – це перевантаженість машин. Якщо, до прикладу, нормою є 20 тонн, а везуть 40 тонн, пізніше приїжджають італійці чи турки, які будували цю дорогу, давали гарантію з певними умовами, знімають з рейсу декілька фур – зважують, і все, з дорогу знімають з тої гарантії", – розповів Сергій Грішин.
Відео програми "Pro новини" за 20 квітня