Дружній сервіс для споживача
Дніпропетровська компанія "Технооптторг-Трейд" із 2008 року офіційно поставляє в Україну шини Bridgestone. І разом з тим – запроваджує вищі стандарти якості та сервісу для українських автовласників.
Bridgestone – це безсумнівний лідер продажів серед імпортних шин та один з найсильніших гравців на ринку. Саме він і є основним брендом компанії «Технооптторг-Трейд» і представлений тут у найширшому асортименті – від легкових шин до покришок для вантажівок і спецтехніки.
Насамперед шини Bridgestone – це японська технологічність та якість преміум-сегменту, спрямована на вимогливого споживача. Тим не менш, нині компанія пропонує лінійки, орієнтовані на середню цінову нішу — автомобілі ціною 20–40 тис. доларів, що належать молодим людям (віком від 25 років). Саме в цьому полі спостерігається динамічний розвиток та відчутний приріст продажів. Також активно зростає попит на шини для кросоверів і позашляховиків, що закономірно в разі збільшення частки цих машин в автопарку країни.
Компанія «Технооптторг-Трейд» добре орієнтується в очікуваннях клієнтів та допомагає їм обрати оптимальний варіант шин Bridgestone. Шестирічний досвід роботи з цим брендом дозволив створити розгалужену мережу дилерів, яким компанія відкриває максимум можливостей для комфортного бізнесу, гарантує доступ до товару й інформації, спрощує взаємодію. Це дозволяє втілювати політику дружнього ставлення до споживача на всіх рівнях: від виробника – через імпортера і дилера – безпосередньо до автомобіліста.
Лояльність до покупця проявляється також у гарантіях. Компанія «Технооптторг-Трейд» стала піонером з просування повноцінної гарантії на шини на ринках України та СНД. Гарантію на будь-яку продукцію Bridgestone надають сертифіковані дилерські центри та сервіси. Адже сучасна шина — це високотехнологічний продукт, що вимагає ґрунтовної кваліфікації персоналу та правильного обладнання. Таким стандартам відповідають шинні центри Pole Position. На сьогодні три такі комплекси працюють у Дніпропетровську, два у Києві та по одному у Львові та Черкасах. Планується також відкриття Pole Position у Запоріжжі. Мережа тільки розвивається, і головна ставка зроблена не на швидкість, а на якість. Адже слід створити сервісний комплекс нового покоління, що відповідатиме стандартам японського бренду Bridgestone, слоган якого: «Служіння суспільству товарами найвищої якості».
Ще одною перевагою центрів Pole Position стане помірна ціна. Розуміючи, що якісний сервіс не має бути дорогим і разом з тим покликаний забезпечувати комфорт покупця та кваліфікацію персоналу, компанія «Технооптторг-Трейд» запроваджує виважену цінову політику. Рівень цін у Pole Position буде не вищим, ніж у конкурентів, та визначатиметься тією самою філософією Bridgestone: створити дружній клімат спілкування зі споживачем.
Реалізовуючи основні цінності японського виробника, «Технооптторг-Трейд» спонукає клієнтів до вибору якісної, «офіційної» продукції. «Сірий» ринок ніколи не замінить оригінального товару, який виробляється на імпорт з врахуванням специфіки кожної країни. Виробники шин Bridgestone зважають на кліматичні й дорожні умови і навіть на середньорічний пробіг покришок. Відповідно, коригується їх конструкція та склад гумової суміші, хоча зовні це визначити можна хіба що за кодовою кольоровою міткою. Тим часом як «сірий» ринок завозить в Україну шини, призначені, наприклад, для Америки – а це зовсім інші умови. Такі покришки неефективно протистоять розбитому асфальту, і, як наслідок, - на них простіше «піймати шишку» або поріз. А через інший склад суміші вони зовсім інакше ведуть себе на дорозі й не гарантують належної безпеки. В результаті — покупець отримує товар, який у кращому разі не задовольняє його очікувань, хоча коштує майже так само як і «офіційні» аналоги. Пора зрозуміти, що «сірий» імпортер — НЕ Робін Гуд. Саме тому компанія «Технооптторг-Трейд» намагається підвищувати культуру споживання якісних шин, а з нею – і культуру користування автомобілем заради створення нових стандартів безпеки на українських дорогах.