Де перевірити інформацію

Щоб перевірити, чи була вам призначена субсидія, слід звернутися до вебпорталу Пенсійного фонду України, де після подання відповідних документів можна отримати всю потрібну інформацію.

Читайте також Чи будуть зміни в наданні субсидії з 1 березня: що потрібно знати українцям

Субсидія доступна сім'ям із різними рівнями доходів, водночас Пенсійний фонд бере до уваги середній сумарний дохід сім'ї, майновий стан та інші важливі показники.

Користувачі, які зареєструвалися на порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, мають змогу онлайн подавати заяви.

Як подати заяву на субсидію

Процес подання відбувається так:

  1. Вибір потрібного типу заяви з наявного переліку.
  2. Заповнення всіх потрібних даних у заяві.
  3. Вибір способу отримання інформації про стадії оброблення заяви, якщо треба.
  4. Прикріплення сканованих копій обов'язкових документів, а також додаткових документів, які користувач вважає потрібними.
  5. Перегляд і формування друкованої версії заяви та декларації (якщо є такі вимоги до заяви).
  6. Підписання документів за допомогою електронного цифрового підпису та їх відправлення до відповідного органу ПФУ.

Після подання заяви переглянути інформацію про субсидії та пільги можна в розділах "Моя субсидія" та "Мої пільги". Ця інформація містить місяць та рік останнього нарахування, суму нарахованої допомоги, а також остаточні рішення про призначення чи відхилення державної підтримки.