Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий розповів, саме західні регіони дуже багато зробили у цьому плані. Натомість найменше оснащені регіони, де тривають активні бойові дії.

Дивіться також У МОН заявили про відновлення реформи НУШ і розповіли, чи є гроші

Чи обладнані навчальні заклади України укриттями

Лісовий уточнив, що найгірша ситуація у таких областях як Луганська, Донецька область, а також Запоріжжя. Там, де частина територій окупована, безумовно, укриттів немає.

Міністр також розповів, що виділені 1,5 мільярда гривень на облаштування укриттів у школах, розподілили між регіонами за відповідним коефіцієнтом в залежності від рівня ризиків і небезпек.

Станом на сьогодні 67% закладів освіти забезпечені укриттями, 75% з них – саме школи,
– акцентував очільник МОН.

Міністр також розповів, що у новому навчальному році до закладів освіти на очне навчання повернуться близько 500 тисяч дітей.

І додав, що у деяких громадах на Харківщині буде очне навчання.

Натомість у Харкові, за його словами, швидше за все школярі не вчитимуться офлайн.

Там є експеримент з навчанням в метро, це є достатньо неповноцінним навчанням, хоча ми розуміємо, що громади шукають різні виходи з цієї ситуації,
– зазначив Лісовий.

Дивіться також Не вистачає вчителів та підручників: Лісовий розповів про новий навчальний рік

Як вчитимуться учні з 1 вересня в Україні

  • Очільник Міносвіти України Оксен Лісовий розповів, що навчальні заклади в Україні з 1 вересня працюватимуть в очному, дистанційному та змішаному форматах. Їх визначатимуть та погоджуватимуть ОВА та директори закладів освіти.
  • Якщо батьки не хочуть, аби їхня дитина вчилася очно, можуть перевести її на іншу доступну форму навчання.
  • Якщо укриття школи не може вмістити потрібну кількість дітей та педагогів, варто налагодити позмінне очне навчання офлайн, уточнив міністр. Все ж учням початкової школи краще здобувати освіту в очному форматі, аби діти соціалізувалися.
  • За словами прем'єра Дениса Шмигаля, на тих територіях, де є загроза життю чи здоров'ю дітей, очного навчання не буде.
  • Педагогічні ради шкіл, до слова, можуть самостійно визначати структуру і тривалість навчального дня, тижня, занять і навіть форму організації навчання.