Глава МОН при цьому зазначив, що намагається дивитися на освіту одночасно очима батька і очима умовної молодої людини. Оцінює ситуацію як клієнт освітньої послуги, а аналізує як міністр.

Читайте Міністр освіти розповів, які предмети залишаться у шкільній програмі

Лісовий назвав найбільші проблеми української освіти

Так, зараз потрібно вирішити проблему із облаштуванням укриттів і отримати на це фінансування, каже міністр. Також, за його словами, проблемою є емоційне виснаження вчителів чи підліткова самотність.

Навчання в онлайні протягом тривалого часу позбавляє підлітків живого спілкування, ми ризикуємо отримати покоління молоді, яка не соціалізувалася. Наше завдання – якомога швидше повернути дітей до шкіл там, де дозволяє безпекова ситуація,
– зауважив міністр.

Також міністр зауважив, що офлайн-навчання впливає і на економіку: якщо школа працює у місті чи селі, то батьки залишаються там і розвивають громаду. Так, хороша школа є важливим чинником розвитку регіонів. Тому термінове облаштування безпечних умов у закладах освіти так важливе.

Загалом же план на перші два місяці – сформувати візію, стратегію і дизайн-проєкти змін у галузях дошкільної, загальної середньої, професійної та вищої освіти, а також у позашкіллі й науці. Презентуємо їх суспільству вже найближчим часом,
– сказав Лісовий.

Важливо Школа навчить або зруйнує: як врятувати українських учнів від "граніту науки"

Глава МОН назвав термінові зміни української освіти

  • Перш за все в Україні дбатимуть про безпеку учнів та вчителів під час освітнього процесу.
  • Не менш важливим завданням на сьогодні є і повернення до очного навчання.
  • Ще одне важливе завдання, яке ставить для реалізації МОН, – організація якісного онлайн-навчання. Це для школярів за кордоном та тих, хто через безпекову ситуацію в Україні змушений вчитися дистанційно.
  • Серед інших важливих завдань для втілення – тотальна цифровізація та оптимізація доступу до освіти через створення індивідуальних кабінетів.
  • Ще одним пріоритетом МОН є модернізація та трансформація системи професійної освіти.