Електро-гідравлічна система - фундаментальний прорив у конструкції двигуна

18 жовтня 2011, 13:46
Читать новость на русском

Нова електро-гідравлічна система забезпечує кращий контроль за потоком повітря під час циклу згоряння у порівнянні з традиційними механічними системами.

Кожен рух циліндра забезпечує прямий та динамічний впуск кисню. Відтак, практично мінімізується робота дросельної заслінки. А ось і результат - значно скорочується витрата палива та й у атмосферу потрапляє набагато менше шкідливих речовин.

Розробники запевняють - нова система збільшує коефіцієнт корисної дії двигуна. Він куди вищий навіть у порівнянні з модифікованими бензиновими або ж дизельними двигунами.

Викид шкідливих речовин у атмосферу зменшується в середньому на 60%. А от витрати пального залежать від моделі авто, однак вчені запевняють - вигода більш ніж очевидна.

Наразі такі інновації використовує лише концерн Fiat. Електро-гідравлічною технологією обладнають 16 моделей двигунів. Поки що це стосується лише легкових автомобілів. Але згодом новації планують взяти на озброєння і інші автовиробники.