Facebook отримав патент на пошук

17 березня 2011, 10:36
Читать новость на русском

Джерело:

itc.ua

Минулого місяця Facebook отримав патент на пошук, який відображає результати пошуковиків, додатково ранжуючи їх за допомогою рейтингів користувачів соціальної мережі.

Спочатку передбачалося, що цей патент має відношення до додавання тегів на фотографії, однак виявилося, що це не так.

Патент називається "Візуальні теги для пошукових результатів, згенеровані з інформації в соціальній мережі".

Він містить такий опис: "Пошукові результати генеруються у відповідь на запит, і додатково позначаються спеціальними позначками в залежності від того, як часто інші користувачі соціальної мережі, натискали на конкретні посилання".

При цьому за інформацією з профілів користувачів в першу чергу враховуються голоси тих, хто за різними показниками (наприклад стать і вік) найближче до людини, що надіслав запит.

Таким чином, якщо користувачі частіше вибирають в пошуку певні посилання, то вони будуть позначені спеціальним значком, щоб їх було легше помітити.

Мету такого нововведення Facebook легко пояснити: користувачі соцмережі більше часу проводитимуть у ній, а у результатах пошуку з'явиться реклама.