Facebook оцінив витрати Росії на рекламу про Brexit: несподівана сума

14 грудня 2017, 17:09
Читать новость на русском

Компанія Facebook стверджує, що Росія заплатила за рекламу на підтримку виходу Великобританії з ЄС менше одного долара.

Такі дані американський інтернет-гігант оприлюднив у відповідь на запит парламенту Великобританії щодо іноземного втручання на результат Brexit'у, пише The Daily Telegraph.

Читайте також: Ви цього не усвідомлюєте, але ви запрограмовані, – екс-керівник Facebook про руйнівний вплив соцмережі

За інформацією соціальної мережі, Агентство інтернет-досліджень, пов'язане із Кремлем, витратило лише 97 центів на оголошення, які стосувалися навіть не референдуму, а імміграції, і були переглянуті всього 200 разів, зауважує видання.

Висновки Facebook не задовільнили комітет із питань цифрових технологій, медіа та спорту парламенту Великобританії. Його глава Деміан Коллінз звинуватив інтернет-компанію у неспроможності дослідити "реальні масштаби російського втручання". За словами впливового британського політика, компанія розглядала тільки рекламу зі сторінок, які вже фігурували у розслідуванні щодо втручання Росії у вибори в США.

У Facebook не виконали мого прохання і не зробили нічого для пошуку інших фальшивих облікових записів і сторінок, що могли бути пов'язані із проросійським агентством і були активні під час референдуму, окрім тих, які вже були визначені як частина розслідування Сенату США,
поскаржився Коллінз.

Нагадаємо, нещодавно американські науковці довели, що Росія використовувала цілу армію "ботів" і "тролів" у Twitter, щоб вплинути на результат референдуму щодо виходу Британії з ЄС.