Honda Civic: тест-драйв

13 листопада 2012, 14:05
Читать новость на русском

Потужніший, жорсткіший і гостріший!

Від покоління до покоління "Сивік" дарував водіям ще більше драйву. І залишався найспортивнішим хетчбеком у класі.

Сьогодні у "Хонди" інші пріоритети.

"Сивік" 9-го покоління розробляли відповідно до побажань власників попередніх моделей.

І тепер це вже не вуличний забіяка. А дорогий і комфортний автомобіль у європейських традиціях.

Навіть дизайн у п'ятидверки немає нічого спільного з поперднім "космольотом". Навпаки, спереду новий "Сивік" схожий на хом'ячка з роздутими щоками.

Насправді ж широка і приплюснута форма передка - не лише фантазія дизайнерів. Як і чудернацька корма, все це - задля кращої аеродинаміки.

Інтер'єр - ось що однозначно стало кращим у цьому автомобілі. На передній панелі і дверцятах - м'який пластик.

Висока якість збірки, рівні шви на шкіряних кріслах - "Сивіку" дорікнути нічим.

Ергономіка теж на високому рівні.

Діапазони регулювання крісел та керма широкі, всі кнопки під рукою, хоча дисплей бортового комп'ютера могли б зробити інформативнішим.

Новий "Сивік" довший від попередника на 30 міліметрів, настільки ж зменшилась колісна база.

Однак простір салону не змінився - його достатньо для всіх пасажирів. Хоча ззаду високі впиратимуться головою у дах.

Багажник теж чималий, і зможе дати фору багатьом однокласникам.

Двигуни... Для України знову лише один - атмосферний 1.8. Однак він став потужнішим - аж на 2 конячки!

І радує невисоким середнім розходом - 8-9 літрів. Не в останню чергу завдяки функції ECO Assist.

5-ступінчатий автомат теж до болю знайомий - з плавним, але лінивим перемиканням передач.

Працює цей тандем відповідно: стрілка спідометра повзе вправо, двигун рівно шумить, авто розганяється. Ось і все. Жодного азарту.

Хоча іскра у цьому авто все ж є - у керованості.

"Сивік" тішить хорошою реакцією на кермо, а в міру жорстка підвіска не допускає кренів у поворотах і добре долає нерівності.

Міцним гальмам - теж жирний плюс.

Що ж до ціни - це і надалі один з найдорожчих представників гольф-класу.

Базова версія обійдеться у 26 тисяч доларів!

Зате ви отримаєте добротний автомобіль з комфортною ходовою, який доправить вас з пункту А в пункт Б.

РОЗМІРИ І МАСА
довжина 4 300 мм
ширина 1 770 мм
висота 1 470 мм
колісна база 2 595 мм
кліренс 140 мм
об'єм багажника 397 л
маса 1378 кг

ДВИГУН І ТРАНСМІСІЇ
бензиновий 1.8 i-VTEC
142 к.с., 174 Н•м
6МКПП, 5АКПП

ДИНАМІКА 1.8 АТ Executive
розгін 0-100 км/год 11,4 с
макс.швидкість 210 км/год

ЦІНА
$25 700 - 32 300

До слова, ще одне авто від Honda, варте уваги - Honda Accord. Автомобіль виріс у розмірах і покращився в інтер’єрі.