Вся ця історія стала можливою лише тому, що керівництво Миколаївського регіону піарилось на відкритті аеропорту у рекордні терміни. Без тендеру за усною домовленістю на територію аеропорту запустили будівельників від місцевої фірми "Жилпромстрой8" та надали їм карт-бланш.

Читайте также: Чому в Україні "війна на дорогах" вирішується тільки в ситуації з нардепами

Звісно, усе це не могло відбуватись без згоди губернатора Миколаївщини Олексія Савченка. Потім був арешт тодішнього директора Михайла Галайка в кабінеті губернатора, публікації у місцевій пресі, розслідування наших агентів з "Центру розслідувань України", бо махінаціями зацікавились НАБУ та аудитслужба.

Олексій Савченко
Олексій Савченко

До речі, про те, наскільки залежним від губернатора був Владислав Волошин, у своєму Facebook-дописі обмовився колишній радник Савченка Андрій Сенченко. З його слів Владислав сам розповідав, що мав із ним домовленості про доплати до заробітної плати та обіцянку після отримання аеропортом сертифікату отримати квартиру.

Читайте также: Чому Україна винна зарплату чиновнику, якого звільнили три роки тому через підозру у корупції

Підтвердження цим фактам поки нема. Але відомо, що Волошин справді мав проблеми із житлом, особисто був призначений Савченком спочатку заступником директора КП "Аеропорт", а потім вже і в.о, і постійно ходив до шефа на килим в адміністрацію. І що відбувалося у його кабінеті, можна лише здогадуватись.

Чи мав місце факт спроби Савченка приручити Волошина грішми та квартирою незабаром ми маємо дізнатися, адже активісти всеукраїнського руху проти політичної корупції "Під контролем" офіційно передали цю інформацію до ГПУ із проханням провести перевірку. Чекаємо на відповідь.
А тим часом з іншого боку барикад метикують про своє – як повернути гроші, які вклали в "Жилпромстрой8" в ремонт терміналу. Суми там недитячі – десятки мільйонів гривень.

Згодом цей "дарунок" знайшов своє відображення у цілком конкретних цифрах. За каденції Волошина аеропорт таки розіграв тендер на 110 мільйонів гривень з дуже сумнівною фірмою "ЄІС" на ремонт 2-х черг терміналу, половина робіт з цього списку вже були зроблені. Коли все скасували, раптом виплили акти виконаних робіт від "Жилпромстрой8", які б і мало підписати керівництво аеропорту, тобто Волошин. Ці акти потрапили у мережу, про них говорили працівники аеропорту. Але за версією того ж таки Савченка – їх не було.

І тут маємо черговий віраж – будівельники, вони ж благодійники за версією Олексія Савченка – подали до КП "Аеропорт" до суду і вимагають повернути їм понад 43 мільйони гривень згідно актів виконаних робіт. Суд взяв цей позов до розгляду.

По факту роботи зроблені, є акти виконаних робіт, керівництво аеропорту їх не підписало – виконавці пішли до суду і його рішенням отримали свої гроші. По суті – це на сьогодні єдина можливість легалізувати той зловісний ремонт. А от що вже вирішить суд – цікаво. Адже в цій історії порушення на порушенні і взагалі як ми вже неодноразово згадували за версією губернатора Савченка – то усе були "подарунки".

У Миколаєві нещодавно гостював міністр транспорту Володимир Омелян. Оцінював перспективи запуску нового аеропорту і зробив доволі оптимістичні прогнози. А от щодо перспективи судової справи з поверненням 43-х мільйонів гривень дуже суперечливо відповів, мовляв і за законом все має бути зроблене, і люди ж взяли на себе сміливість вкладати власні гроші у ремонт, потрібно проводити тендери, але ж важливий і результат.

Інспектував Омелян, до речі, в Миколаєві не лише аеропорт, а й місцеві дороги. Діяльність тамтешнього облавтодору – то тема не лише окремого блогу, а й цілої програми "ЦРУ". Так от "облавтодор" отримав шмат робіт і по укладанню асфальту, так званого "перону" біля аеровокзалу. Обіцяли закінчити на початку травня. Омелян крокував по зрізаній смузі 2 травня. Результат авральних темпів виконання робіт очевидний.

Вдамо, що все йде за планом. А можна ж усе робити за правилами і не ганьбитись у гонитві за піаром та відкатами. Але ж українці не ті, хто вчаться на помилках. Та й граблі нам не надто помагають. Робіть висновки з цієї історії, живіть чесно та разом із нами змінюйте країну на краще.