Відомо, що головного інженера підрозділу комерційних літаків Boeing Джона Гамільтона, який раніше поєднував цю посаду з постом віце-президента з проектування комерційних літаків корпорації, звільнено від функцій топ-менеджера. Він зосередиться на виконанні технічних завдань.

Читайте також: Авіакатастрофа з Boeing 737 Max: чому сталася трагедія

Це дозволить йому повністю присвятити свою увагу поточним розслідуванням,
– зазначив головний виконавчий директор Boeing Commercial Airplanes Кевін Макаллістер.

Видання The Star повідомило про те, що віце-президентом з інженерних розробок призначена Лінн Хоппер, яка раніше очолювала компанію Test & Evaluation в інженерній, випробувальній і технологічній групі Boeing.

З середини 2013 року по березень 2016 Гамільтон був віце-президентом з безпеки польотів, авіаційної безпеки і нормативно-правової відповідності. Він керував виданням дозволів на організацію комерційних літаків. Після другої за останні півроку авіакатастрофи за участю Boeing 737 MAX законодавці і експерти з авіабезпеки ставлять перед собою питання, наскільки ретельно регулятор перевіряв модель MAX і наскільки добре пілоти були навчені новим функціям. Зараз регулятори заборонили польоти понад 300 літаків MAX і призупинили постачання ще близько 5000 суден на суму понад 500 мільярдів доларів.

Нагадаємо, що аналіз даних з бортових самописців літака Boeing 737 Max 8, який зазнав катастрофи у Ефіопії, підтвердив схожість цієї аварії з авіакатастрофою такого ж лайнера у Індонезії, яка сталася в кінці жовтня минулого року.

Що не так із Boeing 737 MAX?10 березня в Ефіопії розбився пасажирський літак Boeing 737 Max 8авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс до столиці Кенії Найробі. Загинули 149 пасажирів із 35 країн світу і 8 членів екіпажу. Літак упав через 6 хвилин після зльоту.

Це вже друга катастрофа Boeing 737-8 Max за останні 5 місяців. 29 жовтня 2018 року літак Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air виконував рейс із Джакарти в Панкалпінанг і впав у море через 13 хвилин після вильоту. Тоді загинули 189 людей – 8 членів екіпажу і 181 пасажир. Причину катастрофи підозрюють у неправильному налаштуванні датчика кута, що передавав на бортовий комп'ютер помилкову інформацію про стан носу літака щодо лінії горизонту.