За попередніми висновками фахівців, таке могло трапитися через перевантажені фури. Мовляв, дорогою їхали два зерновози і саме через надмірну вагу вантажівок обвалилося покриття.
Читайте також: У Харкові волонтери нагородили понад 100 бійців, які брали участь у боях за Іловайськ
Що відомо про зруйнований у Харкові містЦей міст збудували ще у 1977 році. У травні 2018 року на мості провели експертизу: він був працездатним і не відносився до категорії аварійних.
Проте про аварійність споруди дорожники попереджали й раніше.
Є понад чотири сторінки – це описані дефекти, де і в якому місці вони. І що треба зробити, щоб їх ліквідувати,
– зазначив Віталій Кожушко, завідувач кафедри мостів Харківського автомобільно-дорожнього університету.
У 2010 році ремонтували лише дорогу. А от восени збиралися латати тротуари. В службі автомобільних доріг запевнили: нагальних питань до опор чи балок не було.
"Несучі конструкції з моменту будівництва не ремонтувалися. На момент падіння вони відповідали своїй несучій спроможності. Вони у задовільному стані", – наголосив Сергій Пялка, заступник начальника обласної Служби автомобільних доріг.
Наслідки обвалення автомобільного мосту у Харкові
До слова, за оцінкою дорожників, саме такий обвал може статися з 15% українських мостів. Відновити рух на цьому мосту планують до кінця 2019 року.
За фактом інциденту поліція Харківської області відкрила кримінальну провадження – за статтею Кримінального кодексу про порушення правил, що стосуються безпечного використання промислової продукції або безпечної експлуатації будівель і споруд.
Якщо комісія дозволить, то провалля залатають, а вцілілі частини зміцнять. Далі ж планують провести повну реконструкцію споруди. Тим часом у поліції продовжують розслідувати причину провалу.