За попередніми висновками фахівців, таке могло трапитися через перевантажені фури. Мовляв, дорогою їхали два зерновози і саме через надмірну вагу вантажівок обвалилося покриття.

Читайте також: У Харкові волонтери нагородили понад 100 бійців, які брали участь у боях за Іловайськ

Що відомо про зруйнований у Харкові містЦей міст збудували ще у 1977 році. У травні 2018 року на мості провели експертизу: він був працездатним і не відносився до категорії аварійних.

Проте про аварійність споруди дорожники попереджали й раніше.

Є понад чотири сторінки – це описані дефекти, де і в якому місці вони. І що треба зробити, щоб їх ліквідувати,
– зазначив Віталій Кожушко, завідувач кафедри мостів Харківського автомобільно-дорожнього університету.

У 2010 році ремонтували лише дорогу. А от восени збиралися латати тротуари. В службі автомобільних доріг запевнили: нагальних питань до опор чи балок не було.

"Несучі конструкції з моменту будівництва не ремонтувалися. На момент падіння вони відповідали своїй несучій спроможності. Вони у задовільному стані", – наголосив Сергій Пялка, заступник начальника обласної Служби автомобільних доріг.

Обвал мосту в Харкові
Наслідки обвалення автомобільного мосту у Харкові

До слова, за оцінкою дорожників, саме такий обвал може статися з 15% українських мостів. Відновити рух на цьому мосту планують до кінця 2019 року.

За фактом інциденту поліція Харківської області відкрила кримінальну провадження – за статтею Кримінального кодексу про порушення правил, що стосуються безпечного використання промислової продукції або безпечної експлуатації будівель і споруд.

Якщо комісія дозволить, то провалля залатають, а вцілілі частини зміцнять. Далі ж планують провести повну реконструкцію споруди. Тим часом у поліції продовжують розслідувати причину провалу.