Мер Києва Віталій Кличко стверджує, що відкриття Подільсько-Воскресенського мосту стане кроком до запуску метро на Троєщину. Цей великий спальний район Києва дуже потерпає через брак транспортного сполучення із правим берегом. Зараз на Троєщину можна дістатися тільки наземним транспортом, що викликає великі затори в годину пік.

Дивіться також Для мобілізованих у Києві пропонують додаткові виплати: Кличко назвав суму

Сьогодні, для забезпечення життєдіяльності міста під час воєнного стану, ми відкрили рух спецтранспорту, автомобілів екстрених служб та автобусне сполучення для пасажирів із лівого берега на правий Подільсько-Воскресенським мостовим переходом,
– пояснив Кличко.

Поки що тут буде їздити автобус № 111, який сполучить дві станції метро – "Площа Українських Героїв" і "Лівобережну".

Відкриття Подільсько-Воскресенського мосту / Фото з телеграм-каналу Віталія Кличка

Мер столиці зазначив, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід є найбільшим з об'єктів транспортної інфраструктури Києва та України. Протяжність цього мостового переходу – понад 10 кілометрів.

Кличко зберігає оптимізм і обіцяє, що новий київський міст є тільки початком великого будівництва.

Автопроїзд ми забезпечили. У кінці наступного року він буде можливим вже і на вулицю Бальзака. А фінальним етапом, найочікуванішим, стане запуск метро на Троєщину!
– запевняє він.

Відкриття мосту Кличко анонсував 24 листопада. У ролику мер проїхав мостом і сказав "Незабаром".

Мер говорить, що запустити рух транспорту в повному обсязі на Троєщину мають наступного року, а для загального користування Подільсько-Воскресенський міст планують відкрити влітку 2024 року.

"Зараз можна заїжджати з Подолу і виїжджати на Русанівських Садах. Наступний крок – це добудова дороги до Троєщини. Потім нам потрібна ще одна гілка метро, правіше від Валів (мова про вулиці Нижній і Верхній Вал на Подолі, – 24 Канал)", – сказав Віталій Кличко.

Воскресенка є ще одним великим спальним районом столиці. Вона розташована на південь від Троєщини. Оскільки міст поєднає Поділ, Русанівку, Труханів острів і Воскресенку, це дає надію на майбутнє сполучення і з Троєщиною.

Відповідно до даних сервісу EWay, новий автобус №111 курсуватиме раз на 15 – 20 хвилин по буднях і раз на пів години вихідними. Він проминатиме станції метро "Площа Українських Героїв", "Університет", "Хрещатик", "Поштова площа", Микільську Слобідку та зупинятиметься біля станції метро "Лівобережна".


Маршрут автобуса №111 / Скриншот 24 Каналу з сервісу EWay

У мережі вже з'явився ролик, як їдуть новим мостом на автобусі. Там помітно впізнавані арки мостового переходу.

Проїзд новим автобусним маршрутом по Подільсько-Воскресенському мості: дивіться відео

На Троєщині живе дуже багато людей, яким щоранку доводиться долати довгий шлях на роботу, а ввечері їхати додому. І хоча по самому житловому масиву курсує трамвай, проте автобуси, які їздять з лівого берега на правий, переповнені.

Метро на Троєщину стало вже легендарним, адже з року в рік його будівництво відкладають так само, як і метро на Виноградар. Серед киян навіть побутує вислів "тоді, коли буде метро на Троєщину" – це сучасна альтернатива фразеологізмам "коли рак на горі свисне" чи "коли волосся на долоні виросте".

Кличко запевнив, що частина станцій троєщинського метро вже існують. "Вони знаходяться на нижньому ярусі аркового мосту. А далі метро має піти під землю. І роботи з облаштування тунелів теж активізуємо", – каже він.