Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Міський транспорт Києва чекають революційні зміни

      4847
      Кодруктори столиці можуть втратити робочі місця зовсім скоро
      Кодруктори столиці можуть втратити робочі місця зовсім скоро / Slovovolyni

      Єдиний електронний квиток — саме так називається новинка від КиївПасТрансу, яку хочуть впровадити вже з 1 листопада цього року.

      Він діятиме на всі види наземного громадського транспорту і може суттєво спростити життя киян та гостей столиці. Купуєш особливий квиток з QR-кодом, сідаєш у транспорт, вставляєш у валідатор — пристрій для зчитування, виймаєш — їдеш. Все. Для любителів карткових розрахунків пропонуються картки з системою знижок, як у метро — більше їздиш, більше економиш.

      Читайте також: Китайці готують "революцію" громадського транспорту

      У багатьох європейських містах така система працює уже давно, але у кожній країні є свої особливості. Наприклад, у Польщі є можливість сплатити або карткою, або монетами. І якщо ти турист без польського проїзного, а в гаманці лише паперові злоті — іди, друже, розмінюй гроші. Та якщо знати про це, до поїздки можна легко підготуватися. А як буде у нас?

      Традиційні компостери у транспорті скоро можуть втратити актуальність
      Традиційні компостери у транспорті скоро можуть втратити актуальність

      Автоматизована система продажу квитків на наземний громадський транспорт, безумовно, спрощує життя всім: пасажири спокійно купують талони і їдуть, куди треба. Водій везе пасажирів і дивиться на дорогу, замість того, щоб час від часу спиною продавати талончики у разі відсутності в салоні кондуктора. Кондуктори... Власне, кондукторів у цій схемі немає.

      У новині про нововведення вказано, що вони будуть допомагати пасажирам розбиратися з електронним дивом. А що потім? А це не вказано. Так само не вказано і те, яким чином буде контролюватися цей електронно-пасажирський процес: "зайців" у наших автобусах-тролейбусах завжди вистачало. Втім, контролерів теж.

      Система поки що проста як двері: побачив контролер відповідний візерунок із дірок на талоні — проїзд оплачено. Нема дірок чи дірки не ті — сплачуйте, будь ласка, штраф.

      Якщо знов згадати Польщу, то на їхніх талонах автомат одразу вибиває час покупки. Це і перевіряють місцеві контролери, звіряючи годинники. Тому там варто спершу думати, скільки часу займе дорога, а вже потім купувати квиток з потрібним часовим проміжком. До речі, кілька років тому і у нашому київському метро була задумка зробити подібне: продавати час, а не голі жетони. Та ідея не прижилася.

      У КМДА розповідають, що електронних "компостерів" у столичному наземному транспорті буде 1500 штук, їх розташовуватимуть у салонах близько до дверей. Талончики з QR-кодами можна буде придбати у терміналах, "пресах", та в Ibox — останні мають встановити на всіх зупинках.

      Вартість квитка не зміниться — 8 гривень. А загальна сума реформи складе понад 360 мільйонів гривень. Бо ми того варті?

      Читайте також: У Києві удвічі підняли вартість проїзду в громадському транспорті

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук