Укр Рус
26 червня, 10:40
2

Київстар – переможець премії UNIC у номінації "Незламна доброчесність"

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ

Київстар переміг у номінації "Незламна доброчесність" у межах першої премії "Ділова репутація та доброчесність", організованої Всеукраїнською мережею доброчесності та комплаєнсу (UNIC).

Як повідомляє 24 Канал із посиланням на організаторів, премія покликана публічно відзначати бізнеси, які не лише дотримуються етичних стандартів, але й формують нові підходи до ведення бізнесу – прозорі, сталi та орієнтовані на довіру. 

Дивіться також Допомога дитячим реанімаціям: Київстар запускає ініціативу та виділяє 15 мільйонів для UNBROKEN 

Нагорода стала важливим визнанням прозорої та відповідальної позиції Київстар в умовах повномасштабної війни.

Як наголосила Тетяна Кирик, директорка з комплаєнс та етики Київстар, доброчесність не виникає ззовні – вона починається всередині компанії: з корпоративної культури, комплаєнс програми, прозорих процесів і чесного діалогу з усіма стейкхолдерами. 

Це те, як ми діємо щодня: з прозорістю, відповідальністю та повагою до наших співробітників, клієнтів, партнерів і суспільства. Ми переконані, що в умовах війни бізнес має не лише виживати, а й бути точкою опори для країни – через сталість, надійність і цінності. Ця нагорода є визнанням багаторічних зусиль по розбудові культури доброчесності в Київстар та лідерства у веденні етичного та соціально-відповідального бізнесу в Україні, 
– зазначила Тетяна Кирик, директорка з комплаєнс та етики Київстар. 

Критеріями для оцінки учасників стали реальні зміни в корпоративній культурі, впровадження інструментів комплаєнсу, прозора взаємодія з партнерами та громадськістю, а також сталість і вплив ініціатив. 

UNIC також оголосила, що премія стане щорічною ініціативою, а наступним кроком буде створення національного реєстру доброчесних практик та ширше залучення бізнесу до навчання та саморефлексії в царині комплаєнсу.