Коли настає залежність від серіалів: дослідження

26 вересня 2015, 08:38
Читать новость на русском

Дослідники з американської компанії Netflix назвали момент настання залежності від серіалів.

Про це пише видання The Hollywood Reporter.

"У наших дослідженнях брали участь більше 20 шоу на 16 ринках. Ми виявили, що жоден серіал не" зачепив "глядача з пілотного епізоду", — розповідають співробітники компанії.

Найбільше враження публіка, як правило, має від другого чи третього епізоду телесеріалу. Хоча деколи і восьма серія визначає майбутнє телешоу. 70% глядачів, які подивились серію, що "чіпляє", додивляться до кінця і весь сезон.

Netflix проаналізував глядачів із США, Великобританії, Бразилії, Франції, Німеччини, Австралії та Нової Зеландії. У результаті виявилося, що з другого епізоду глядачів захопили "Ходячі мерці", "У всі тяжкі", "Сини Анархії" і "Скандал". "Божевільні" і "Одного разу в казці" захопили глядача з шостої серії, а "Як я зустрів вашу маму" і "Стріла" – з восьмої.

Дослідники також відзначили, що новозеландський глядач зазвичай "підсаджується" на серіал на дві серії пізніше, на відміну від решти публіки. Датчани ж виявляють велику зацікавленість, випереджаючи інших "серіальних наркоманів" на одну серію.

Читайте також: Цікаво знати: улюблена музика визначає стиль мислення людини