Комітет народного контролю продовжить добиватися відставки Завгороднього

24 вересня 2015, 18:47
Читать новость на русском

Громадянські активісти з Комітету Народного Контролю продовжать добиватися відставки глави "Укрзалізниці" Олександра Завгороднього, хоча суд поки не підтримали їхні вимоги до Міністерства інфраструктури України.

Про це заявив член правління громадської організації Ростислав Коваль.

Зараз ми отримали рішення суду, впродовж п'яти днів нам повинні дати обґрунтування. Почитаємо, подивимося деталі і зрозуміємо, як діяти далі.

За його словами, Комітет спільно з Центром протидії корупції "Громадська ініціатива" вимагають у міністерства провести перевірку Завгороднього на предмет відповідності вимогам закону України про очищення влади, а також визнати призначення чиновника незаконним.

"Процес супроводжувався дуже яскравими дебатами. Чого варті хоча б заяви Мінінфраструктури, що у нас немає інтересу в цій справі, і ми не захищаємо інтереси громадян! Перший позов подавали інші організації, він стосувався незаконного призначення Олександра Завгороднього на посаду голови комісії з реорганізації "Укрзалізниці". Потім у процес вступили ми з вимогою перевірки щодо очищення влади. І зараз Мінінфраструктури просто захищає себе, тому що наказ взяли вони", — говорить активіст.

Юрист наголосив, що після отримання повного тексту рішення, активісти будуть подавати апеляцію.

Ми переконані, що процес очищення влади носить публічний характер. І будується на принципах прозорості та відкритості. А в цьому випадку мова йде про люстрацію осіб, які своєю дією або бездіяльністю потенційно порушують права і свободи громадян,
— стверджує Ростислав Коваль.

Нагадаємо, 7 липня 2015 року міністр інфраструктури Андрій Пивоварський призначив Олександра Завгороднього виконувачем обов'язків керівника "Укрзалізниці" без узгодження з Кабміном і поза кадровим конкурсом.

Журналісти з'ясували, що Завгородній займав керівні посади в держструктурах при Вікторі Януковичі, а фірмах, оформлених на його брата і сина, виявилися замішані в фінансових скандалах при співпраці з "Укрзалізницею".