Все почалося у 1889-му. Тоді непримітна компанія в японському Кіото почала випуск ігрових карт в традиційному японському стилі. Це був перший вдалий маркетинговий хід майбутнього гіганта комп’ютерних ігор - ставка на національний колорит. Справи в компанії йшли дуже добре. І вона здобула народну популярність. Потім була друга світова війна, відбудова Японії та інші негаразди.
Але компанія зуміла втриматися на плаву, і з 70-х років минулого століття почала випускати ігрові автомати. Найпростіші аркадні ігри здобули шалену популярність спочатку в Японії, а потім і у США. Закріплюючи успіх, Nintendo почала випускати портативні пристрої, якими можна було бавитися під час поїздки у транспорті чи вдома, та ігрові приставки.
Всесвітню популярність Nintendo принесли такі класичні ігри, як “Маріо”, “Донкі Конг” та інші. Проте найуспішнішою виявилася ідея виробництва ігрових консолей. Геймбої, Super Nintendo, Nintendo 64та Nintendo DS настільки швидко завоювали світовий ринок ігрових консолей, що конкуренти не встигали випускати свою продукцію і у відчаї рвали на собі волосся.
У 2006 році Nintendo випустила свою нову революційну консоль Wii. Хоча її і не вважали конкурентом для більш просунутих у технічному плані плейстейшен 3 та Xbox 360, проте консоль одразу ж завоювала шалену популярність.
На успіх вплинули, передусім, доволі демократичні ціни - приблизно 250 баксів, революційне управління та, знову ж таки, репутація надійності компанії. Станом на сьогодні, у всьому світі продано більше 50 мільйонів консолі Wii - експерти стверджують, що це фантастичний успіх.
На досягнутому Nintendo зупинятися не збирається. Адже необхідно зміцнювати вже здобуті позиції та завойовувати нові. Тому робота не припиняється ні на секунду. Розробники постійно вигадують нові ігри та намагаються вдосконалити свою продукцію, адже конкуренти також не сплять. Та й боротьба іде за мільярди доларів, які приносить бажання людини відпочити та погратися в комп’ютерні ігри після важкого робочого дня.