Сьогодні більшість стартаперів заробляють перший капітал не на готовому продукті. Значно вигідніше взяти на себе частину проекту. Великі корпорації готові платити сотні тисяч і навіть мільйони доларів тим, хто допоможе структурувати інформацію. Так звану Big Data.

Читайте також: У Лісабоні відбувається конференція Web Summit: унікальні інновації на всі випадки життя

"Big Data – це як дощ. І нам потрібно серед цих крапель дощу виділяти конкретні речі, щоб ми могли ідентифікувати їх для кожного абонента і використовувати для персональних пропозицій", – розповів менеджер компанії Kyivstar Артур Теслевич.

Коли реклама в Інтернеті перегукується з вашими пошуковими запитами – от це і є Big Data. Великі компанії хочуть бути ближчими до клієнта, тобто персонально пропонувати послуги, продукти чи інформацію. Щоправда, у телеком компаніях персоналізувати інформацію значно складніше, тому ця ніша для стартаперів відкрита.

Ронен Барель один з найвідоміших ізраїльських стартаперів. Його винахід зацікавив транспортні компанії. Galooli – визначає стан двигуна, об'єм пального і розташування автомобіля. Всю інформацію в онлайн-режимі передають у центральний офіс і оформлюють у зрозумілу інфографіку. Цей винахід уже використовують у 30 країнах світу.

В наступні кілька років все більше і більше наших пристроїв, у тому числі і автомобілів будуть розвиватись у спектрі відділеного доступу. Зв'язок між нашими девайсами із так званою хмарою стане невіддільною частиною життя. Тому молодим стартапам треба серйозно замислитись над своєю присутністю в цій ніші,
– поділився генеральний директор Galooli Ронен Барель.

Ще одна вільна ніша – кібербезпека. Цього року і Україна відчула руйнівну силу цифрових атак. WannaCry та Petya – ці віруси створили не лише проблеми, але й можливості для стартаперів.

Цифрові технології одні з найперспективніших для України, кажуть експерти. Адже молодим ентузіастам не треба витрачатися на матеріали чи виготовлення. Достатньо зібратися в хорошу команду, знайти проблему і запатентувати її вирішення.