Кремль придумав новий імідж для України, — The Economist

31 травня 2015, 15:28
Читать новость на русском

Останнім часом Росія змінила риторику своєї пропаганди щодо України, відмовившись від історій про "фашистів".

Про це йдеться у матеріалі "Альтернативна реальність", опублікованому у британському журналі The Economist.

Видання зазначає, що якщо раніше про Україну говорили як про "неонацистську державу, солдати якої спалюють села і розпинають дітей" на сході країни, то зараз в російських ЗМІ Україна зображається як країна-невдаха, яка не може повернути свої борги і порушує норми міжнародного права , "через що змушує панікувати своїх західних партнерів".

У матеріалі також йдеться, що навіть міжнародні відносини описуються російським телебаченням зі зручного для кремлівської пропаганди боку.

"Зокрема недавній візит секретаря держсекретаря США Джона Керрі був представлений як тріумф Кремля, хоча на Заході дотримуються зовсім інших поглядів", — пише видання.

Читайте також: Клімкін придумав, як перемогти російську пропаганду