"Коли я запропонував за власним бажанням залишити посаду, пані Клітіна дала зрозуміти, що вона хоче почати власну політичну кар'єру й використовувати хайп навколо політичної ситуації, що склалася", – сказав Владислав Криклій у коментарі 24 каналу.
Читайте також: Джокер опублікував листування з заступницею міністра Клітіною
Також він додав, що дуже важливо працювати у команді однодумців. "Зовнішня позиція має бути єдиною. Європейська інтеграція - один із пріоритетів України. В Європі прийнято, у разі непідтримки, самостійно складати повноваження", – зауважив Криклій.
Хто така Олександра Клітіна й чому навколо неї скандали? Олександра Клітіна - це заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції з 18 вересня 2019 року. В міністерстві вона працює п’ять років. Спочатку вона потрапила у секс-скандал через нардепа Антона Полякова, який 19 листопада оприлюднив аудіозапис, де чоловіки обговорюють Клітіну як нового замміністра і захоплюються її зовнішністю.
Пізніше вона потрапила в інший скандал після переписки з так званим Джокером, пранкером, який видає себе за інших людей й вступає у переписку з відомими політичними діячами. На рахунку пранкера вже декілька "жертв".
Читайте також: Хто такий Джокер: що відомо про пранкера і його скандальні листування з нардепами
Спілкуючись з Джокером, Олександра Клітіна лише за три години почала здогадуватись, що з нею переписується інша людина, проте вона встигла розповісти йому про свого керівника - міністра інфраструктури.
Олександра Клітіна / Instagram
Клітіна звинуватила його у корупції, написавши, що він "мутить з тендерами". Мова йшла про закупівлю локомотивів для Укрзалізниці.
Сам Криклій розповів 24 каналу, що насправді зараз ведуться перемовини з різними постачальниками локомотивів, але звинувачення у корупції він відхилив.
Цю інформацію, буцімто я замішаний у корупції, можна легко перевірити. Що стосується локомотивів, які були згадані у переписці, то останні локомотиви були закуплені ще за часів мого попередника Володимира Омеляна. Але Укрзалізниця потребує нових,
– заявив Криклій.
Він наголосив на тому, що локомотиви є лише в Укрзалізниці, а їх кількість не може задовольнити всі замовлення на перевозки вантажів.
Ми хочемо змінити законодавство й дозволити приватним компаніям також закуповувати локомотиви. Нинішня ситуація лише сприяє корупції на Укрзалізниці, бо їм доводиться вирішувати які вантажі перевозити, а які відкласти,
– коментує міністр.
Також Криклій додав, що зараз розглядаються майбутні контракти по локомотивам, але поки що вони не дуже цікаві, бо пропонують високу ціну.
Читайте також: Скільки платить за комунальні послуги міністр енергетики Оржель: інтерв'ю з урядовцем