Кривопішин будував руками залізничників приватні готелі, — розслідування ЗМІ
Звільнений глава Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин запам'ятався в галузі цілим шлейфом корупційних скандалів.
Про це пише "Цензор", описуючи схеми використання залізничних ресурсів в особистих інтересах Кривопішина.
"Кривопішин будує в Трускавці приватний фешенебельний курортно-готельний комплекс «Світязь», використовуючи працю одного з будівельно-монтажних експлуатаційних управлінь дороги — СМЕУ3. Парадокс полягає в тому, що в цьому ж місті вже є пансіонат майже з такою ж назвою — "Світязянка", який належить ПЗЗ. Розкішний готель-санаторій "Світязь" на 47 номерів з люксами і апартаментами вже приймає відвідувачів. За словами самих працівників дороги, їм активно пропонують туди путівки, зменшуючи кількість відпочиваючих у залізничній "Світязянці", — повідомляє ресурс.
За даними видання, Кривопішин за роки роботи неодноразово застосовував схему «клонування» держструктур, вирощуючи на їхніх ресурсах власні підприємства. Наприклад, це сталося з Українським центром з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті, який Кривопішин очолював до того, як став начальником дороги.
"Отримавши широкі повноваження, Кривопішин перетворив частину УЦОП в акціонерне товариство, контрольний пакет акцій якого належить ТОВ "Солід-актив", а серед засновників цього підприємства - дочка і дружина Кривопішина. Ось так утворилося два УЦОП — у державного залишилися функції з обслуговування пасажирів, а в розпорядження акціонерного товариства відійшов тризірковий готель "Експрес" з реабілітаційно-оздоровчим комплексом, включаючи сучасну сауну, спортивні тренажери, більярд, сучасний конференц-зал", — пише ЗМІ.
Також, як зазначає видання, Кривопішин встиг побудувати приватний комплекс для відпочинку Olympic Village замість реабілітаційного центру для залізничників і ремонту запущеного відомчого санаторію в Пущі-Водиці. Причому для будівництва цього та інших об'єктів він використовував працю працівників залізниці, які, за офіційною версією, як зізнаються працівники, "усували аварію на залізничних об'єктах".
Однак кілька місяців тому невдоволення колективу діями начальника вилилося у публічну площину — і тоді будівельники, провідники та працівники Центрального вокзалу в Києві почали звертатися до ЗМІ і керівництва галузі з проханням припинити зловживання Кривопішина і відсторонити його з займаної посади. В результаті 4 березня Кабмін відсторонив Кривопішина.
Як пише видання, відсторонений начальник не здається і стоїть за спробою ПЗЗ блокувати накази "Укрзалізниці", а також мітингом працівників дороги під Адміністрацією Президента.
"Тільки от чи вірять самі працівники Південно-Західної залізниці, що їх відсторонений начальник, який роками руками залізничників і за гроші дороги зводив апартаменти для себе і близького оточення, тепер ратує за колектив? Здається на мітинг на його підтримку, як це зазвичай трапляється, зібрався проплачений або обдурений контингент", — резюмує видання.
Нагадаємо, відсторонене керівництво Південно-Західної залізниці 20 березня, погрожуючи звільненнями, вивело на мітинг кілька сотень залізничників до Адміністрації Президента України.