Відео було задумане як проморолик навушників марки Beats by Dre і у його зйомках взяли участь чимало світових зірок спорту таких як: Неймар, Тьєррі Анрі, Еден Азар, Патріс Евра, Месут Озіл, Серена Вільямс та інші.
Читайте також: У Ryanair потролили Lufthansa за ляп про Київ
Проте не обійшлось без чергового ляпу.
За сценарієм на початку ролику події розгортаються в одному зі спальних районів російського міста, проте насправді ці кадри знімали у Києві. Двір, у якому розгорталась головна сюжетна лінія, розташований у столичному районі Березняки.
Уважні глядачі також помітили й інші деталі, які вказують на те, що ці кадри були відзняті в Україні: на холодильнику висить магніт із написом "З Днем закоханих" та інший – із логотипом української торгової марки "Слов'яночка".
У проморолику до ЧС-2018 Гай Річі намагався видати Київ за Росію
Також у ролику можна помітити автомобілі із українськими номерами.
Як пише видання DTF Magazine, для зйомок Гай Річі спеціально приїжджав до Києва на два тижні.
Дивіться відео проморолику Гая Річі до ЧС-2018, де він намагався видати Київ за Росію:
До слова, це вже не перший випадок, коли напередодні старту ЧС-2018 Україну намагаються видати за Росію. Раніше німецька компанія Lufthansa опублікувала проморолик, де київську Русанівку намагались видати за російську глибинку. Після обурення у соцмережах відео було видалене, а німецька авіакомпанія перепросила за цей випадок.