За словами заступника Віталія Кличка Костянтина Усова, використання прокатних електромопедів була б зручною для жителів Києва, однак у такому вигляді цей транспорт порушує правила дорожнього руху.

Дивіться також У Києві водії автобусів влаштували саботаж через нові правила перевезень

Посадовець наголосив, що електромопеди припарковані на тротуарах, хоча мають бути на паркувальних майданчиках.

Намагатимуться повернути галузь у цивілізоване русло

  • Заступник мера стверджує, що місто цінить розвиток мікромобільності та вклад шерінгових компаній, а поява прокатних електромопедів допоможе людям пересуватися на невеличкі відстані замість користування таксі чи машинами.
  • Однак представники "Зелектра", за словами Усова, не узгоджували з містом появу своїх транспортних засобів.
  • Посадовець також наголосив, що з 2010 року пілоти мопедів повинні мати посвідчення водія категорії А1. Електромопеди ж повинні мати державний номер, яких на прокатних немає.


Згідно з ПДР, мопед має рухатися тільки біля правого краю дороги й не перевищувати 50 кілометрів на годину. Водій і пасажир мають бути у шоломах. Нам відомо, що ТМ Scroll також планує вивести свої електромопеди,
– зазначив посадовець.

Реагуючи на цю ситуацію, Усов пообіцяв організувати робочу зустріч з операторами прокату електротранспорту та профільними чиновниками. Метою цих перемовин буде цивілізований розвиток галузі прокату електромопедів у Києві.