Про це він сказав в інтерв'ю "Радіо Свобода".
За словами Кличка, зараз у Києві – найдешевше метро у світі, проте слід памятати, що метро повинно бути безпечним, ефективно працювати і розвиватись.
Такого вже не відбувається, у нас велика заборгованість по заробітних платах, заборгованість для того, щоб ремонтувати склад. Нам потрібно ескалатори ремонтувати, нам потрібно будувати метро зараз і продовжувати будівництво метро, проводити на Троєщину. Ми повинні працювати і ми на сьогоднішній день вимушені підняти ціну, - сказав Кличко.
Мер столиці нагадав, що останнє підвищення було 7 років тому, з того часу значно зросли ціни на енергоносії, є велика інфляція.
Щоб метро ефективно, безпечно працювало, ми вимушені це (піднімати вартість проїзду) зробити", - заявив Кличко.
За його словами, з 1,5 мільярда гривень, які планує отримати метрополітен в 2015 році, 800 мільйонів – податки та зарплата, 150 мільйонів – плата за енергоносії, 300 мільйонів – підуть на погашення боргів за оновлений склад вагонів та на оновлення технічного забезпечення.
Усе інше – піде на розвиток метрополітену та його утримання, - розповів Кличко.
Він наголосив, що сьогодні гостро стоїть питання про проведення ремонту деяких підземних тунелів, оскільки швидкість потягів метро на деяких ділянках не перевищує 20-30 км\год через їх зношений стан.
Нагадаємо, як повідомив перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Ігор Ніконов, вартість проїзду в столичному метро становитиме близько 4 гривень.