Про це свідчать результати опитування Соціологічної групи "Рейтинг", проведені 26-27 липня.
"У рейтингу кандидатів на виборах мера Києва лідером є Віталій Кличко, за якого б віддали свої голоси 41,7% тих, хто визначився із вибором і має намір взяти участь у голосуванні", – зазначається у повідомленні Соціологічної групи "Рейтинг".
Згідно з наведеними даними, рейтинг Кличка зріс у майже 1,5 раза за 5 місяців: у лютому він був менше 30%, у квітні-травні – менше 40%.
Також Кличко продовжує випереджати конкурентів: розрив з найближчим переслідувачем – понад 3,5 раза.
"С.Притулу підтримали б 11,6% питаних, І.Верещук – 9,4%, А.Пальчевського – 9,0%, О.Гончаренка – 5,4%, О.Попова – 4,5%, В.Рабіновича – 3,5%, О.Омельченка – 3,3%, А.Іллєнка – 2,6%, В.Нестора – 2,1%. Не визначилися – близько 8,5% опитаних", – повідомляє "Рейтинг".
Окрім того, дослідники соціологи повідомляють, що за умови виходу до другого туру Кличка та інших потенційних кандидатів, чинний мер отримав би перемогу.
"У парі з І.Верещук з результатом – 64% проти 22%, у парі з О.Гончаренком – 68% проти 13%, з А.Пальчевським – 67% проти 20%, з С.Притулою – 63% проти 21%", – інформує "Рейтинг".
Водночас, у відповідності з результатами соціологічного дослідження, партія Кличка "УДАР" входить до групи лідерів.
"Лідерами електорального рейтингу політичних сил на виборах до міськради є партії "Європейська солідарність", за яку б віддали голоси 19,8% тих, хто визначився та має намір голосувати, партія "Слуга народу" з результатом 19,3% та партія "УДАР" – 17,1%", – зазначає "Рейтинг".
З серпня минулого року рейтинги партій "Європейська солідарність" та "УДАР" – мають позитивну динаміку, "Слуги народу" – стабільно негативну.
Дослідження проведене Соціологічною групою "Рейтинг" 26-27 липня. Аудиторія: мешканці міста Києва від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Метод опитування: CATI (computer-assisted telephone interviews – телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). На основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.