Літак із застряглими українськими туристами вилетів із Занзібару: коли вони повернуться додому

16 лютого 2021, 08:51
Читать новость на русском

Літак авіакомпанії SkyUp з понад 180 українцями на борту покинув Занзібар приблизно опівночі 16 лютого. Після 3 діб затримки пасажири рейсу PQ 1972 "Занзібар – Анталія – Київ" нарешті змогли вилетіти з острова.

Українці мали прибути в аеропорт ще о 20:00 15 лютого. Але їхній літак затримали, і вони змогли вилетіти майже півночі.

До теми Туреччина дала дозвіл: українські туристи зможуть повернутися із Занзібару

Українці з Занзібару вилетіли до Києва: що відомо

У компанії SkyUp повідомили, що літак не вилетів за розкладом із технічних причин.

За кілька годин технічно літак був готовим здійснити рейс. Однак для дотримання правил і процедур під час виконання рейсу, зокрема щодо робочого часу екіпажів, потрібно було внести зміни в маршрут. А також, отримати відповідні необхідні дозвільні документи від країн, чиї кордони ми перетинаємо,
– зауважили представники авіаперевізника.

За їхніми словами, о 23:59 15 лютого за Києвом літаку вдалося вилетіти. Орієнтовний час прибуття до Києва – 09:20 16 лютого.

Які ще труднощі виникли в пасажирів

Туроператор Kompas Ukraine повідомив пасажирів, що їхній багаж доведеться частково залишити на Занзібарі. Причина – рейс виконують через турецьку Анталію, повідомляє "Громадське".

Зверніть увагу! Туристів, чий багаж не прилетить до Києва, просять звернутися у службу розшуку багажу в аеропорту та оформити акт про неналежне перевезення багажу.

Крім того представники туроператора попросили людей взяти у ручну поклажу зимовий одяг для прибуття до аеропорту "Бориспіль".

Представники SkyUp цю інформацію спростовують. Там заявляють, що на борт літака завантажили всіх пасажирів і увесь багаж.

Зверніть увагу Вже не з собачкою, а з главою міграційної служби: Настя з Уханю застрягла на Занзібарі

Українські туристи застрягли на Занзібарі: що відомо

  • 15 лютого стало відомим, що понад 180 українських туристів застрягли на Занзібарі. Причиною стала несправність літака.
  • Над поверненням туристів туроператор працював спільно з Міністерством закордонних справ та посольством України у Кенії.
  • У SkyUp відреагували на інцидент. Там заявили, що літак вдалося підготувати до польоту вже через декілька годин. Однак польоту завадив процес оформлення документів.
  • Зокрема, пресслужба лоукостера повідомила, що необхідно було "внести зміни в маршрут і отримати відповідні необхідні дозвільні документи від країн, чиї кордони ми перетинаємо".