Своєю чергою, повідомити про аварію на електромережах можна буде в чат-ботах у вайбері та телеграмі. Нововведення пов'язане з перевантаженням лінії колцентру.
Цікаво Уряд знижує тарифи на електроенергію для українців
Оператори Львівобленерго не прийматимуть показники лічильників телефоном
Цьогоріч з 29 вересня оператори Львівобленерго повністю припинять приймати показники лічильників електроенергії телефоном. За словами заступника директора з комерційного обліку Юрія Кошли, причиною є те, що в період подачі показників користувачам важко додзвонитися у колцентр.
А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого колцентру. Саме тому з 29 вересня оператори колцентру не прийматимуть показники,
– зазначив посадовець.
Для подачі показників у Львівобленерго є значна кількість різних дистанційних сервісів:
- вебчат на сайті компанії;
- чат-боти у вайбері та телеграмі;
- "Персональний кабінет";
- електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua;
- SMS-повідомлення на короткий номер 5068;
- користувач може зателефонувати за номером 295-85-13 без з'єднання з оператором;
- голосовий набір, щоб продиктувати свій показник без з'єднання з оператором.
Читайте також Українці стануть біднішими, – економіст пояснив парадокс зниження тарифів на газ і світло
Як працюватимуть кол-центри Львівобленерго
Дзвінки на номери колцентру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68, 5068 – платні. Зателефонувавши туди, можна буде подати показники лише в автоматичному режимі, без з'єднання з працівником компанії. До пенсіонерів та соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру телефонуватимуть самостійно.
Безкоштовний номер колцентру 0-800-30-15-68 діє лише для важливих та екстрених повідомлень, зокрема про аварійні ситуації. Окрім цього, можливість повідомити про відключення світла незабаром з'явиться у чат-ботах у вайбері та телеграмі. Зараз там можна лише подавати показники, отримувати сповіщення про аварійні та планові роботи, переглянути нарахування та дистанційно замовити послуги. Найближчим часом перелік послуг, доступних у чат-ботах, стане більшим.
Директор з інформаційних технологій Львівобленерго Людмила Польова зауважила, що, якщо людина не змогла зрозуміти, як працюють сервіси компанії, вона може зателефонувати у техпідтримку. Спеціалісти працюють щодня з 9:00 до 21:00 за телефоном (032) 239-22-37.
"Якщо оператор технічної підтримки у цей момент зайнятий, Ваш дзвінок буде переадресований в колцентр, де оператор зафіксує Ваше звернення і передасть до працівників технічної підтримки", – додала Польова.