Люди почали по-іншому сміятися: дослідження Facebook

10 серпня 2015, 23:51
Читать новость на русском

Facebook дослідив, як користувачі позначають сміх у повідомленнях. За останній час мода на сміх у соцмережах змінилася.

Як пише ТСН, виявилось, що популярне раніше скорочення "lol" ("laughing out loud" – "регочу вголос") використовують все менше.

Тепер більше половини користувачів використовують вислів "хаха", більше третини користуються картинками-емоджі (або смайликами), а понад 13% пишуть "хехе".

І менше 2% користувачів залишились вірними скороченню "lol".

Цікаво, що позначення сміху у повідомленнях залежить від віку, статі та навіть місця проживання інтернет-користувача.

Так, "хаха" популярне серед користувачів будь-якого віку, смайликами більше любить спілкуватись молодь, а "lol" здебільшого використовують представники старшого покоління.

За гендерною ознакою – жінки більше користуються картинками-емоджі, а чоловіки – практичним "хаха".

Дивіться також: Як Facebook формує думки українців