Mercedes-Benz S-Class – найочікуваніша автопрем’єра 2013-го
Увесь автомобільний світ затамував подих в очікуванні прем'єри нового Mercedes-Benz S-Class. Ще б пак - цей седан завжди задавав настрій у сегменті. І завжди найболючіше бив по суперниках - BMW та Audi.
Ну що ж, ось він - найочікуваніший дебютант 2013 року. Як запевняють німці, автомобіль встановить абсолютно нові стандарти у всіх аспектах, тож конкурентам дійсно буде непереливки.
Але вистачить гучних слів. Розберемо автомобіль на деталі.
Отож, ззовні S-Class помітно змінився. Хоча його дизайн складно назвати революційним, він радше еволюційний. Передок оформили в новому стилі марки, який уже продемонстрували на новому A-Class та седані CLA. А от у профіль та ззаду модель залишилася впізнаваною.
Новий S-Class уперше розробляли як довгобазовий автомобіль. Для короткої версії платформу просто обрізали. Різниця в довжині між ними чимала - 13 сантиметрів. Однак завдяки широкому застосуванню алюмінію седан легший від попередника на 100 кілограмів!
Інтер'єр "Ески" вийшов на новий рівень розкоші, хоча й оформлений у дещо старомодному стилі. Центральний елемент - широчезна панель приладів, яку під одним козирком об'єднали з екраном мультимедійної системи діагоналлю 12,3 дюйма.
До слова, новий S-Class - це перший у світі автомобіль, у якому немає жодної лампи розжарювання. Приміром, салон освітлюють 300 світлодіодів. Також тут є підігрів підлокітників, а всіма функціями можна керувати зі смартфона.
Завдяки збільшеним габаритам автомобіля в салоні стало ще просторіше. Особливо ззаду. Там можна встановити масажні крісла, спинки яких відкидаються на 43,5 градуси. А також підлокітник з розкладним столиком.
У гамі двигунів теж серйозні інновації. Спершу вона складатиметься з трьох агрегатів.
Базовим стане трилітровий турбодизель потужністю 258 конячок. Далі - бензиновий V8 об'ємом 4.7 літра (455 к.с.). І насамкінець - гібрид, який розвиває 306 к.с.
Згодом на ринку з'явиться заряджена модифікація AMG та пара інших ековерсій.
Усі двигуни працюють з новітнім 9-ступінчатим автоматом.
Ще одне, чим вражає "Еска", - це технічними наворотами. Лише послухайте: автомобіль уміє самостійно пересуватися в заторах - зупинятися, рушати і слідувати за переднім авто. Пневмопідвіска з'єднана з камерою, завдяки чому вміє заздалегідь підлаштовуватися під ситуацію на дорозі. Система нічного бачення тепер уміє розпізнавати не лише людей, а й тварин і підсвічувати перешкоди світлом фар.
Ну, і найголовніше. Стартова ціна нового Mercedes S-Class з трилітровим дизелем - 80 тис євро. Модифікація з довгою базою обійдеться на 5 тис євро дорожче. А за S500 проситимуть щонайменше 104,5 тис євро.