Кошик Меркель показав: ніщо людське їй не чуже. Так, канцлерка Німеччини придбала декілька пляшок вина, мило та туалетний папір. Про це пише Bild.

До теми Канцлерка Німеччини Меркель порівняла епідемію коронавірусу з Другою світовою

Зауважимо, що без останніх двох пунктів тепер фактично не обходиться жодна покупка охоплених панікою через коронавірус людей. І якщо ажіотаж на мило ще має якесь логічне пояснення, то шалений попит на туалетний папір у час пандемії – це загадка.

Ангела Меркель у магазині
Ангела Меркель закупилася в супермаркеті Берліна / Фото Bild

Щодо Меркель, то очевидці зауважили: у супермаркеті вона довго розглядала полиці з овочами та делікатесами. Втім, окрім, алкоголю, мила та туалетного паперу поклала до кошика ще соління.

Меркель в супермаркеті
Розраховувалась Меркель карткою / Фото Bild

Розраховувалась Меркель карткою. Це, до речі, той вид розрахунку, яким радять користуватися у час пандемії.

Дивіться також Маніакальний ажіотаж довкола туалетного паперу: чому

Коронавірус у Німеччині: що відомо

  • У Німеччині фіксують досить потужний спалах Covid-2019. Станом на 22 березня там інфікувалися вже 22 364 людини.
  • Водночас, попри це у країні досить низька смертність від цієї інфекції. При понад 2 десятках тисяч інфікованих зафіксовані всього 84 смерті.
  • Такий низький показник може бути наслідком того, що у Німеччині коронавірусом заражаються переважно молоді пацієнти.
  • Ще однією причиною незвичної, але позитивної статистики може бути те, що у країні проводять дуже багато тестів на коронавірус – понад 160 тисяч щотижня. Масове тестування сприяє зниженню смертності, оскільки дозволяє владі виявляти випадки Covid-19 навіть у пацієнтів, у яких мало або немає симптомів, і у яких набагато більше шансів на виживання.
  • Зауважимо, що раніше Ангела Меркель припускала: у Німеччині коронавірусом можуть інфікуватися до 70% населення.