Мінінфраструктури підніме вимоги до роботи таксоперевізників
Кабмін вирішив встановити додаткові правила роботи на ринку таксі. Водіїв зобов’язують використовувати лічильники та проходити атестацію для отримання сертифікату професійної компетенції.
За порушення нововведень, санкції - від 1700 гривень штрафу до конфіскації автомобіля.
Противники законопроекту необхідність реформ не заперечують. Втім зазначають, нововведення ситуацію не покращать. Ціна поїздки залишатиметься без контролю, картки перевезення обмежать роботу, а диспетчери будуть змушені укладати договори зі службами таксі, а не індивідуально з кожним таксистом, як зараз.
Втім, багато офіційних таксоперевізників та профспілок зміни підтримують. На їх думку, законопроект покращить рівень обслуговування пасажирів.
“Поки на дорогах дозволено їздити з касетоном "Таксі", як з ознакою таксі, будь-кому, до того часу рівень сервісу і всі решта питання залишаються під знаком питання”, - каже власник служби таксі Сергій Партика.
За прогнозами підприємців таксоперевезень, після реалізації законопроекту проїзд подорожчає на 10-20%.
“Законопроект, який запропонований Міністерством інфраструктури спільно з певними громадськими організаціями ринку таксі, на жаль, стосовно державного нагляду, залишилися фактично всі ті проблеми, які має чинне законодавство”, - сказав голова правління ВГО "Українська Таксомоторна Асоціація" Анатолій Галазюк.
За підрахунками профспілки таксистів, тільки в Києві працює понад 40 тисяч таксистів. Із них легально - лише 3 тисячі.
Автори документа планують встигнути зі змінами до Євро-2012.
“Ця реформа покликана витіснити тіньових суб’єктів господарювання з ринку, відтак буде створено умови для добросовісної конкуренції та надання належних за якістю та безпекою послуг пасажирам”, - сказав перший заступник міністра інфраструктури Костянтин Єфименко.
За даними Мінінфраструктури, через прогалини у нинішньому законодавстві 90% перевезень таксі в Україні – нелегальні.