За порушення нововведень, санкції - від 1700 гривень штрафу до конфіскації автомобіля.
Противники законопроекту необхідність реформ не заперечують. Втім зазначають, нововведення ситуацію не покращать. Ціна поїздки залишатиметься без контролю, картки перевезення обмежать роботу, а диспетчери будуть змушені укладати договори зі службами таксі, а не індивідуально з кожним таксистом, як зараз.
Втім, багато офіційних таксоперевізників та профспілок зміни підтримують. На їх думку, законопроект покращить рівень обслуговування пасажирів.
“Поки на дорогах дозволено їздити з касетоном "Таксі", як з ознакою таксі, будь-кому, до того часу рівень сервісу і всі решта питання залишаються під знаком питання”, - каже власник служби таксі Сергій Партика.
За прогнозами підприємців таксоперевезень, після реалізації законопроекту проїзд подорожчає на 10-20%.
“Законопроект, який запропонований Міністерством інфраструктури спільно з певними громадськими організаціями ринку таксі, на жаль, стосовно державного нагляду, залишилися фактично всі ті проблеми, які має чинне законодавство”, - сказав голова правління ВГО "Українська Таксомоторна Асоціація" Анатолій Галазюк.
За підрахунками профспілки таксистів, тільки в Києві працює понад 40 тисяч таксистів. Із них легально - лише 3 тисячі.
Автори документа планують встигнути зі змінами до Євро-2012.
“Ця реформа покликана витіснити тіньових суб’єктів господарювання з ринку, відтак буде створено умови для добросовісної конкуренції та надання належних за якістю та безпекою послуг пасажирам”, - сказав перший заступник міністра інфраструктури Костянтин Єфименко.
За даними Мінінфраструктури, через прогалини у нинішньому законодавстві 90% перевезень таксі в Україні – нелегальні.