Міністерство інфраструктури проштовхує підвищення з/д тарифу

23 серпня 2017, 15:07
Читать новость на русском

Міністерство інфраструктури оприлюднило проект наказу "Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом".

Варто зазначити, що міністерство оприлюднило проект наказу в іншому розділі свого сайту. Зокрема, він вивішений в розділі "Оголошення", хоча повинен бути в розділі "Регуляторна діяльність".

Як відомо, раніше в.о. генерального директора "Укрзалізниці" Євген Кравцов обіцяв провести переговори з бізнесом і узгодити позиції з приводу підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення у внутрішньому сполученні.

Підвищення вантажних тарифів на 22,5% закладено в проект фінансового плану держкомпанії, який був розроблений командою попереднього глави "УЗ" Войцеха Балчуна.

За оцінками аграрних асоціацій, зростання цін на вантажні перевезення "Укрзалізницею" призведе до додаткових витрат на транспортування зерна в обсязі близько 1,5 мільярда гривень. Аграрії звернули увагу на те, що заплановане зростання тарифів на рівні 22,5% значно перевищує індекс інфляції в 2016 році (12,4%) і за перше півріччя 2017 року (7,9%). На думку профільних асоціацій, підвищення тарифів на вантажні перевезення неминуче призведе до зниження конкурентоспроможності української продукції на міжнародних ринках.

У свою чергу президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков висловив упевненість, що говорити про підвищення вантажних тарифів безглуздо до усунення операційної неефективності і корупції на залізниці.

За оцінками Каленкова, підвищення з/д тарифу на 22,5% призведе до додаткових затрат приблизно 7-10 доларів на кожній тонні металопродукції.

"Якщо станеться це підвищення, то нас просто будуть витісняти з експортних ринків, оскільки близько 30% всіх наших контрактів – це низькомаржинальні товари. І це стосується не тільки нас, у цементників і аграріїв ситуація така ж", – наголосив президент "Укрметаллургпрому".