Міцні напої добре захищені від підробок
Спеціалісти столичного Інституту споживчих експертиз перевірили найбільших виробників міцних напоїв на захист від підробок. Таку необхідність експерти пояснюють зростанням обсягів контрафактної продукції.
Компанії, які виробляють міцні напої постійно щось змінюють, вдосконалюють. Як показало наше дослідження, проблем з цим немає, всі добре захищені - хтось дуже добре захищений, хтось менше. Якщо казати, наприклад, про етикетку, то деякі етикетки можна з грошами порівнювати на пляшках з міцними напоями, тому що вони настільки складні, з голограмами, настільки складного виконання, що підробити їх дуже важко, - відзначає Юрій Чорнобривець, директор Інституту споживчих експертиз.
Зокрема, один з продуктів торговоі марки Medoff оснащений унікальним запатентованим ковпачком з контролером. Під час відкриття пляшки, окрім звичайної червоної стрічки навколо ковпачка, з’являється ще й захисний язичок з фірмовим гербом. Також на пляшку й етикетку нанесені захисні елементи. А сама етикетка складається з двох оригінальних частин.
За словами фахівці, підробити такі технології захисту практично неможливо.