Біля стендів з алкоголем з різних країн — як туристи, так і справжні професіонали цієї справи. Експерти кажуть: за століття виноробства смаки у споживачів змінились.

"Люди п'ють менше, ніж раніше, але вони п'ють кращі напої. Це впливає на вартість вин і кількість випитого. Однак це позитивні зміни для економіки. Адже кращі вина означають дорожчі. І байдуже що їх менше купують", — розповів голова Vine Expo Ксав'є де Ейзагурре

А от продавці шотландського віскі можуть не переживати. Їхній товар купують активно, як і раніше. І не зважаючи на останні розмови про вихід Британії з ЄС — експортери справжнього чоловічого напою спокійні, адже люди й далі купуватимуть шотландські класичні напої в не залежності від їхньої вартості, — прогнозують фахівці. І байдуже що деякі сорти коштують по 1700 доларів за пляшку. Адже шотландський віскі продається в більш ніж 200 країнах по всьому світу і на Європу припадає 40% ринку від продажу.

Тільки за минулий рік Італія поставила на ринок майже 50 мільйонів гектолітрів вина. Саме цей напій дуже полюбили в Азії. Нині Китай випереджає навіть Францію за обсягами випитого щорічно червоного вина. Хоч і цей напій не з дешевих. В залежності від сорту ціни коливаються від 13 доларів за пляшку до півтори тисячі.

"На наш основний ринок — Італію — припадає 35% в усіх продажів. Слідом йде Північна Америка, а потім решта Європи. На даний момент ринок в Азії є не надто популярним, це близько 6% нашої продукції. Для Китаю треба трохи часу, щоб посмакувати італійські вина і закохатись в них назавжди@, — розповів віце-президент Marchesi Antinori Альбіера Антінорі.

Читайте також: Чим корисне щоденне вживання вина

Вартість вхідного квитка на виставку становить 450 гонконгських доларів. Це приблизно 53 євро. За підрахунками організаторів, впродовж роботи виставки тут планують випити майже 200 тисяч пляшок різноманітних п’янких напоїв.