Більше того, лихоманку на дорогі машини підігрівали автовиробники, демонструючи все нові й нові моделі.

Отож, які з представлених у 2012-му автоновинок заслуговують найбільшої уваги?

Почнімо з позашляховиків. Дебютантом 2012 року без перебільшень можна назвати нове покоління Range Rover.

Прислухавшись до побажань основної клієнтської бази, британці не стали нічого кардинально міняти. Просто зробили авто кращим.

Освіжили дизайн, залишивши "Рейндж" впізнаваним. Інтер'єр зробили ще розкішнішим і просторішим, а також попрацювали над ергономікою.

А головне - зменшили масу позашляховика аж на 420 кг!

Позашляхові можливості - все ще гордість Range Rover.

Кліренс тепер становить майже 30 см, а модернізована автоматика Terrain Response моніторить дорогу 100 разів на секунду, змінюючи налаштування підвіски відповідно до дорожнього покриття та умов руху.

Титул найкращого спортивного авто розділили і побратими Toyota GT 86 та Subaru BRZ. Загалом це ідентичні автомобілі, за винятком значка та кількох елементів екстер'єру.

Купе сконструювали на платформі Impreza останнього покоління.

Під капотом - 2-літровий атмосферний "боксер". Без допомоги турбін, а лише завдяки нереальним інженерським потугам, з нього вичавили 200 конячок.

Не надто багато, але авто важить менше 1200 кг! Тож динаміка пристойна: "сотня" майже за 7 с.

Успіх автомобілям гарантований. Адже, фактично, сьогодні це єдині у світі передньомоторні спорткари з "опозитником" і заднім приводом. Та ще й з абсолютно адекватною ціною у 30 тисяч євро!

Автомобіль, який наробив шуму в класі "ґран-турізмо" - тобто дорожезних авто для подорожей - Bentley Continental GT… для бідних.

Новинку оснастили скромненьким V8 об'ємом всього 4 літри. За допомогою 2 турбін з агрегату витиснули 500 конячок.

А щоб і так економний власник цього авто не розорився на бензині, двигун навчили відключати половину циліндрів.

Що вкупі з системою старт-стоп та 8-ступінчатим "автоматом" дозволяє заощаджувати до 40% пального.

І найголовніше. Ціни на "бюджетний" Bentley стартують з 136 тисяч євро. За ті ж гроші можна купити дві мерседесівські "Ески" і... лише пів Ролс-Ройса. Воістину авто для незаможних.

Звання унікального автомобіля 2012-го року без вагань можна надати витвору мистецтва BMW Z4, який зібрали в єдиному екземплярі і, звісно, вручну.

Гламурне купе створили в італійському тюнінг-ательє Zagato на платформі BMW Z4.

Автомобіль навіть покрили унікальною фарбою, відтінок якої змінюється залежно від кута освітлення - від майже чорного до яскраво-червоного. А під капотом - 3-літровий двигун з двома турбінами, який видає 406 сил.

За словами розробників, запускати в серію купе не планують. Ну, хіба якщо клієнти благатимуть на колінах, то автомобіль все ж випустять у кількох екземплярах. І продаватимуть удвічі дорожче від звичайного BMW Z4.