Експерт розповів, що навесні та інформаційна війна, яка була холодною, стала, умовно кажучи, гарячою. І ще з весни було зрозуміло, що Україна програє у цій війні. Але саме до створення Міністерства інформації питань дійсно дуже багато.

Ця інформаційна війна готувалося дуже давно, на це викидалися мільярди доларів з боку Росії,
— розповів Чекмишев.

Але не зрозуміло, на думку медійника, чому не відбулася попередня дискусія професіоналів і медіаекспертів з питань функцій цього міністерства.

Чекмишев наголосив, що можливо на етапі війни дійсно потрібно зібрати все в один кулак і зробити один контролюючий орган, але не відбулося наради з тими, хто працює у цій сфері вже багато років і має аналогічний досвід.

Створюється враження, що є структура, але немає збігу з тими концепціями, які є наразі з питань інформації загалом,
— зауважив він.

Стосовно саме процедури створення цього міністерства, експерт не вважає, що були причини виносити саме це міністерство за межі пакетні на етапі голосування. Тобто потрібно було попереднє обговорення, а не окреме голосування.

Також є побоювання, щоб не сталося так, що після збирання колосального обсягу інформації цим міністерством, ніхто не зможе дати раду цьому, бо в Україні дуже мало спеціалістів, які зможуть займатися моніторингом таких об’ємів інформації.

Чекмишев вважає, дискусія була необхідна ще й тому, що громадські організації знають як робити і мають свіжі ідеї, а держава знає усі бюрократичні тонкощі і має механізм реалізації. Якби діалог перед створенням відбувся, то це можна було б поєднати.

У Юрія Стеця є величезний досвід фахової роботи, який має допомогти йому на цій посаді,
— розповів експерт стосовно нового міністра.

Медійник наголосив, під час проведення війни є певні обмеження, і це доречно, але критерії мають бути чітко окреслені і виписані.

Якщо вже говорити про контрпропаганду, зазначає експерт, то наша пропагандистська модель має відрізнятися від російської тим, що це має мати позитивне емоційне наповнення.